Ανοιχτή πόρτα

Ο πόλεμος των οίστρων, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Spread the love

 

 

Αλέξανδρος Μπέμπης  

   

 

 casino-rodos-chantispa-400x275.jpg 

Casino Rodos – 22410 97400

…και καθημερινά…

“High Tea”, 5-8μμ, η προσιτή πολυτέλεια!

 

diafimisi_iporta.gr.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

coffee-1878750_960_720.jpg

 

 

 

Αυτοί οι Αμερικάνοι τέλος πάντων, αν δουν ότι κάτι πουλάει, κάνουν την τρίχα τριχιά. Ενίοτε βγάζουν και πρόεδρο.


Φυσικά δεν αμφισβητώ ότι ειδικά στον καλλιτεχνικό χώρο δεν γίνονται όσα καταγγέλλονται.

 

Αυτό όμως απέχει πολύ από το να ποινικοποιήσουμε την πρόθεση.

Να ενοχοποιήσουμε την ίδια τη φύση που έπλασε το αρσενικό να είναι κυνηγός, πολιορκητής, κατακτητής και ενίοτε δαρμένος.


Όποιος ή όποια μου περιγράψει με απόλυτη σαφήνεια-το τονίζω αυτό-τη λεπτή γραμμή που χωρίζει το φλερτ ή το καμάκι(το κόρτε που έλεγαν παλιά) από την σεξουαλική παρενόχληση θα του πω μπράβο διότι δεν έπεσε στη παγίδα. Με απόλυτη παρακαλώ σαφήνεια το όριο μεταξύ γυναικοκατακτητή και γυναικοβιαστή.

Πώς είναι δυνατό να κωδικοποιήσουμε δράσεις όταν δεν υπάρχουν κωδικοποιημένες αντιδράσεις, ειδικά όταν δεν γίνονται εξόφθαλμα κάποιες ενέργειες.

Πολύ δε περισσότερο όταν οι αντιδράσεις μπορεί να επηρεαστούν και από τις περιστάσεις ή τη στιγμιαία διάθεση.

Όταν ένα θηλυκό εκλαμβάνει διαφορετικά από ένα άλλο την συμπεριφορά ενός αρσενικού, δεν μπορεί να υπάρξει νόμος που να ενοχοποιεί την καταπάτηση του ”ως εδώ”.

Ή μήπως μπορούμε να αποκλείσουμε την περίπτωση το σημερινό ”ως εδώ”, να γίνει αύριο ”ως αιδώ”; Η καθεμιά και ο καθένας βάζουν τα προσωπικά τους όρια.

Όταν εμφανίζεται μπροστά μας φόρα παρτίδα το εξαίσιο μπούστο της αειθαλούς Σοφίας Λόρεν, μπορεί κάποιος να δαιμονοποιήσει τη φαντασία των αρσενικών;

Φυσικά ισχύει και το αντίστροφο. Άπειρα θηλυκά είναι ερωτευμένα με τον Τζορτζ Κλούνεϊ και ένας Θεός ξέρει τι φαντασιώνονται.

Αν δε, βρεθεί απροστάτευτος ανάμεσα σε πλήθος θαυμαστριών, τότε θα δείτε τον ορισμό της σεξουαλικής παρενόχλησης.

Πότε θα κολακευθεί μια γυναίκα;

Όταν αντιληφθεί ότι ένας άνδρας γίνεται καρυδότσουφλο στο τσουνάμι που προκαλούν η Αίτνα με τον Βεζούβιο ή όταν παραμένει συνεσταλμένος ή απαθής ή ακόμη χειρότερα φοβισμένος μήπως παρεξηγηθεί αν στρέψει ή καρφώσει τα μάτια του επάνω της; Αν δεν ήθελε να αισθανθεί κολακευμένη, δεν θα υπήρχε λόγος να παρουσιάσει τα όποια ελέη της σε κοινή θέα συχνά με λαμπερά περιτυλίγματα και στολισμένα με αξεσουάρ.

(Προσωπικά με ενεργοποιεί και η μπούργκα. Θέλω να τρυπώσω από μέσα να διαπιστώσω τι κρύβεται. Αν το κάνω χωρίς τη θέληση της είναι παρενόχληση.

Γιατί όμως να κατηγορηθώ αν την πολιορκήσω επίμονα ελπίζοντας μάταια/ξεμάταια ότι κάποια στιγμή ίσως ενδώσει;)

 

Η γητειά δεν είναι αμάρτημα. Ούτε φυσικά ο θαυμασμός. Δεν μιλάμε για έναν πομπό και έναν δέκτη. Θηλυκό και αρσενικό είναι αμφότεροι πομποδέκτες. 

Όταν ένα αρσενικό θωπεύει με τα μάτια ένα θηλυκό αφήνοντας να αιωρούνται ακόμη και με μπρουτάλ ύφος οι προθέσεις του, πότε σταματάει η φύση και πότε υπεισέρχεται η ανηθικότητα; Ακόμη και αν η πρόθεση γίνει επιβάλλον, αυτό είναι θεμιτό στο ερωτικό παιχνίδι.

 

Αυτονόητη προϋπόθεση να θέλει το θηλυκό να παίξει. Σε αντίθετη περίπτωση είναι βιασμός.

 

Η φύση έχει τη δική της ηθική που αμφισβητείται από τα ανθρώπινα αξιακά συστήματα. Από τις κοινωνικές, τις θρησκευτικές, συχνά και τις οικονομικές προκαταλήψεις, μέχρι και την αισθητική (κάτι που δεν παρατηρήθηκε να συμβαίνει στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο).

 

Ως προς τη φύση, η σχέση είναι αμφιμονοσήμαντη (όπως λέμε στην άλγεβρα και συμβολίζεται με το <=> όχι τυχαία) και είναι ισότιμη.

 

Το κάθε μέλος συνεισφέρει και συμμετέχει στη δράση με αυτά τα χαρακτηριστικά που διαθέτει το φύλλο του.

 

Η σχέση ακυρώνεται όταν ένα από τα δύο μέλη ή και τα δύο παραβούν ή υπερβούν τη συμφωνία. Και για να είμαι ακριβέστερος, την αρμονία.

 

 

26034478_1736792189679026_1511717917_n.jpg

 

 * Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
Robinson Crusoe and (Black) Friday (Ροβινσώνας Κρούσος και [Μαύρος] Παρασκευάς), του Κωστή Α.Μακρή
Ωδή στην γκρίνια, του Κωστή Α.Μακρή
Στο βρωμοκαΐτειο, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.