Απόψεις

Κύριε Υπουργέ, τι θα γίνει με τις απουσίες;, της Άννας Δεληγιάννη -Τσιουλπά

annaDeligiannitsioulpa.jpg
Spread the love

 

 

annaDeligiannitsioulpa.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά 

 

Θα ξανάρθουν τα χελιδόνια

Σε όλα τα βιβλιοπωλεία, η συγγραφέας των 16 μπεστ σέλλερ

 

 

Αναρωτιέμαι εδώ και πολλά χρόνια –χωρίς να έχει αλλάξει κάτι- τι γίνεται ή τι θα γίνει με το μέγιστο ζήτημα των απουσιών!

Είχα προτείνει, πολλές φορές, να γίνει καταμερισμός και όχι προγραμματισμός από τη πλευρά του μαθητή, πότε να λείψει από το σχολείο.

 

Έτσι όταν οι 114, που γίνονται 164, που μπορεί να γίνουν και παραπάνω με μια καλή μελέτη του θέματος σημαίνουν για τους μαθητές της Γ ’Λυκείου κυρίως διακοπές μετά την 25η Μαρτίου ή παραμονή στο σπίτι για διάβασμα!

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς τι χάος επικρατεί στις σχολικές αίθουσες;

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς αν, πότε και πώς καλύφτηκε η διδακτέα ύλη;

Αναρωτήθηκε άραγε κανείς πώς βαθμολογούνται οι μαθητές στο Β’ Τετράμηνο, όντες απόντες;

Ε, λοιπόν επειδή η κατάσταση γίνεται ανυπόφορη κυρίως όταν καλείσαι να βαθμολογήσεις, σας λέω ευθαρσώς ότι οι βαθμοί του εν λόγω τετραμήνου, είναι εντελώς πλασματικοί χωρίς αντίκρισμα και ποτέ ξανά δεν θα δεχτώ να κάνω τον «παρκαδόρο» για δυο τρεις που δεν έχουν περιθώριο άλλων απουσιών και έρχονται στην τάξη ,εκείνοι να κοιμούνται κι εγώ να προσέχω να μην κουνηθώ και τους ενοχλήσω!

Βαθμολόγησα τους ανύπαρκτους μαθητές, τους άριστους –ανύπαρκτους μαθητές με είκοσι, γιατί βρισκόμαστε εκτεθειμένοι και για έναν άλλο λόγο που κανείς δεν έχει φροντίσει να γίνει ρύθμιση.

Ο μαθητής που απουσιάζει δυο μήνες περίπου ,που είναι καλός ,άριστος αλλά δεν έχει πατήσει το πόδι του στην τάξη χάριν του δικαιώματος των απουσιών αν πάρει στο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα 12 και γράψει καλά θα βρει ο καθηγητής τον μπελά του γιατί τάχα τον « έκαψε»!

Κύριε Υπουργέ, αναθεωρήσετε τις τρέχουσες διατάξεις και καλώς εχόντων των πραγμάτων ορίσετε για του χρόνου, να μην ισχύει αυτό, να μην φαντάζεται ο διδάσκων, πόσο περίπου μπορεί να γράψει ,για να του βάλει βαθμό έτσι ώστε να μην φανεί ότι αστόχησε!

Επιπλέον ζει την κατακραυγή των πάντων! Δεν σας κρύβω ότι μαθητής έγραψε δυο μονάδες πάνω από τον προφορικό του δεν είχε πατήσει στο Β’ τετράμηνο στο σχολείο και μαρτυρεί ακόμη από τα παράπονα του τύπου «το έκαψες το παιδί μου».

Αψευδείς μάρτυρες των παραπάνω τα απουσιολόγια!

Με τιμή,

Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά

SHARE
RELATED POSTS
Λαχανιά, του Βαγγέλη Παυλίδη
Εγώ, τα πόδια μου και οι άλλοι, του Κωστή Α. Μακρή
Έχει σαν τη Χαλκιδική;, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.