Πόρτα στη Δωδεκάνησο

Kι άλλη βράβευση για το “Ροδίων Παιδεία” σε ραδιοφωνικά μονοπάτια: «Το σχολείο που ζήσαμε – Το σχολείο που ονειρευόμαστε»

kxhc_jghl.jpg
Spread the love

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kxhc_jghl.jpg

 

 

Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού (ΕΚΕΔΙΣΥ) και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων βράβευσε τους μαθητές που συμμετείχαν στον 3ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα

 

. Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Νέου Μουσείου Ακρόπολης στην Αθήνα, όπου παρουσιάστηκαν τα έργα των συμμετεχόντων που διακρίθηκαν.


Στο πλαίσιο του 3ου διεθνούς μαθητικού διαγωνισμού τιμήθηκαν και έλαβαν βραβείο για την κατηγορία δημιουργίας ραδιοφωνικής εκπομπής, οι μαθήτριες Αγγελική-Χατζίνα Καμπουράκη, Σοφία-Μαρία Κασάπη και Χριστιάννα Πάτση της περσινής Ε1’ τάξης των εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ». Η κριτική επιτροπή έδωσε συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του Δημοτικού του «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» για τις εργασίες που απέστειλε.

Οι μαθήτριες δημιούργησαν μια ραδιοφωνική εκπομπή με θέμα «Το σχολείο που ζήσαμε – Το σχολείο που ονειρευόμαστε» και βραβεύτηκαν από την κριτική επιτροπή που απαρτιζόταν από εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες και καλλιτέχνες. Στην 1η βραβευμένη συμμετοχή με δημιουργούς τις μαθήτριες Αγγελική-Χατζίνα Καμπουράκη και Σοφία-Μαρία Κασάπη, παρουσιάζονται οι προτάσεις παιδιών για το σχολείο που ονειρεύονται. Ειδικότερα, οι μαθητές ζητούν ένα σχολείο όπου θα κυριαρχεί η δημιουργική και βιωματική μάθηση, η ανακάλυψη της γνώσης μέσα από το παιχνίδι και ο εξοπλισμός του με όλα τα σύγχρονα μέσα. Ακόμη, υπογραμμίζουν ότι ένας εκπαιδευτικός πρέπει να είναι συνεργάτης και βοηθός για τους μαθητές του. Στη 2η βραβευμένη συμμετοχή με δημιουργό τη μαθήτρια Χριστιάννα Πάτση, προβάλλονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και κυρίως στον χώρο του σχολείου. Τονίζεται πόσο σημαντική είναι η συνεισφορά των εκπαιδευτικών, ενώ η μαθήτρια ονειρεύεται το σχολείο του μέλλοντος απαλλαγμένο από κάθε είδους σχολικό εκφοβισμό αλλά ως έναν χώρο χαράς και αγάπης για τη μάθηση.

Οι εργασίες των μαθητριών προσέγγισαν το θέμα με δημιουργικό και εμπνευσμένο τρόπο και βραβεύτηκαν για τη συμμετοχή τους σε διαδικασίες οπτικοακουστικού γραμματισμού και τη μύησή τους σε ερευνητικές διαδικασίες. Ακόμη, τονίζεται ότι ιδιαίτερος αξιολογικός δείκτης για τη διάκριση των συμμετεχόντων αποτέλεσε η νοηματοδότηση και η αποτύπωση της έννοιας του «μέλλοντος».

 

Τα εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» προέτρεψαν τους μαθητές να συμμετάσχουν ενεργά σε διαδικασίες μάθησης, να εκδηλώσουν κριτική στάση και να εκφράσουν τις προσωπικές τους σκέψεις και προβληματισμούς σε θέματα που αφορούν στην εκπαίδευσή τους και την προετοιμασία τους ως πολίτες του μέλλοντος.

Η συγκεκριμένη διάκριση προστίθεται σε μια σειρά διακρίσεων που έχουν λάβει τα εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» και πιο συγκεκριμένα το 1ο βραβείο της Unicef για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους» για την περσινή Δ’1 τάξη. Επίσης, το 2ο και 3ο βράβειο παραγωγής γραπτού λόγου του Ιδρύματος Σταματίου που απονεμήθηκαν στην Ελένη Άντερσεν και τον Στέφανο Πουλάκη- Στεφανίδη, μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού και το 1ο Πανελλήνιο βραβείο του 4ου μαθητικού διαγωνισμού με θέμα το Παθητικό Κάπνισμα που απονεμήθηκε στην Αγγελική- Χατζίνα Καμπουράκη, μαθήτρια της ΣΤ’ Δημοτικού.

SHARE
RELATED POSTS
Υποψήφιος με την παράταξη του Μανώλη Γλυνού ο Δημήτρης Κώστογλου από την Κω
Η προσπάθεια επιβολής φόβου και σιωπής και το γραφείο “πολιτικού ρύπου” της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου! 
Μόνο υλικές απώλειες απ’την ανατροπή του στρατιωτικού οχήματος με καύσιμα στο Ροδίνι-“Τέλος καλό, όλα καλά” δηλώνει ο Δήμαρχος Ρόδου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.