Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα στον Κόσμο

Google “IDIOT”! (Ηλίθιος), του Γιώργου Σαράφογλου

Spread the love

Αυτη την εβδομάδα η Δικαστική Επιτροπή της Βουλης των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ είχε καλέσει το ανώτατο διευθυντικό στέλεχος (CEO-Chief Executive Officer) της Google κ.Sundar Pichai για να απαντήσει σε ένα ευρύ φάσμα ανησυχιών που αφορούσαν αντι-συντηρητικές προκαταλήψεις στην εταιρεία του.
Το αποκορύφωμα της ακρόασης ήταν, όταν η βουλευτής Zoe Lofgren από την Καλιφόρνια τόν ρώτησε γιατί όταν βάζεις την λέξη “ηλίθιος” (idiot) στο Google-Image παρουσιάζεται η εικόνα του Donald Trump η οποία εικόνα μπορεί να είναι ένα αποδεικτικό στοιχείο αντι-συντηρητικής προκατάληψης;

Η απάντηση του κ.Pichai ήταν τεχνικώς λίγο πολύπλοκη.
Περιληπτικά όμως είπε ότι η Google παρέχει έρευνα σε οτιδήποτε πληκτρολογήσουμε και έχει αποθηκευμένα δισεκατομμύρια αντίγραφα ιστοσελίδων. Οπότε παίρνει την λέξη-κλειδί και την ταιριάζει με ιστοσελίδες τις οποίες κατατάσσει βασιζόμενη σε παραπάνω από 200 σήματα, όπως συνάφεια, φρεσκάδα, δημοτικότητα, κλπ. και επίσης πώς ο κόσμος την χρησιμοποιεί.
Έτσι με βάση όλα αυτά βρίσκουμε τα καλλίτερα αποτελέσματα στην συγκεκριμένη ερώτηση. Μετά την αξιολογούμε με διάφορες αντικειμενικές οδηγίες και αυτή εν ολίγοις είναι η όλη διαδικασία.
Με άλλα λόγια, όταν ψάχνουμε ή γράφουμε κάτι, η εικόνα-άποψη που έχει η πλειονότητα του κόσμου στο θέμα είναι αυτή που διαμορφώνει και το αποτέλεσμα της έρευνας.
Τραμπ, βλαξ με….περικεφαλαία το μαλλί του!


This week the House Judiciary Committee had the CEO of Google Mr.Sundar Pichai testify on a wide variety of concerns including potential anti-conservative bias.
The highlight of the hearing was when Representative Zoe Lofgren of California asked Mr.Pichai why when you search the word “idiot” in Google Images pictures of Donald Trump appear which could be evidence of Google’s alleged bias?
His answer was that they provide search and when you type a word, Google has gone out and stored copies of billions of webpages in its index. They take the keyword and match it against webpages and rank it based on over 200 signals like relevance, freshness, popularity and how other people use it. Based on all that we find the best results for that particular query. Then we evaluate with external rates to make sure and also evaluate it with objective guidelines and that’s basically how the process works.
In other words the public opinion of the majority of people searching something is what surfaces in the Google search. Trump is doomed!

Γιώργος Σαράφογλου

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

 

SHARE
RELATED POSTS
Διάγγελμα Ιθάκης, του Γιώργου Σαράφογλου
23 Ιουλίου 2018, της Μάρως Κερασιώτη
Η μούντζα (το φάσκελο), του Κώστα Ε. Σκανδαλίδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.