Είναι μια επιστημονική ομάδα που αποτελείται από παιδαγωγούς, νέους καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, έμπειρους καθηγητές Πανεπιστημίων, βραβευμένους καλλιτέχνες και διακεκριμένους συγγραφείς.
Γνωρίζοντας και εφαρμόζοντας από τη μια τις παραδοσιακές μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται ήδη στην εκπαίδευση, και πιστεύοντας στη δημιουργική ανανέωση αυτών των εργαλείων, προτείνει την εισαγωγή και την αξιοποίηση της γελοιογραφίας στη διδασκαλία. Πρόκειται για έναν καινούργιο αλλά δοκιμασμένο τρόπο, οικείο, εύληπτο, δημιουργικό και ευχάριστο στα παιδιά, που βασίζεται στις αρχές της διαθεματικότητας, της βιωματικότητας και της συνεργατικότητας.
Δίνει στη γελοιογραφία και στο κόμικς τον κεντρικό ρόλο στις διδακτικές προτάσεις. Μια σειρά από γελοιογραφίες με οικολογικό θέμα μπορεί να στηρίξει ολόκληρο πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής. Άλλες γελοιογραφίες σχετικά με τη βία στα γήπεδα, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη διατροφή, το κάπνισμα κτλ, μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για την υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας. Κόμικς και γελοιογραφίες με διάφορα θέματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη σε διάφορα μαθήματα, όπως η Νεοελληνική Γλώσσα, τα Αρχαία Ελληνικά, η Πολιτική και Κοινωνική Αγωγή κτλ.