Ανοιχτή πόρτα ΕΥ ΖΗΝ Πόρτα σε ιστορίες/χρονογραφήματα/διηγήματα

Το αιδοίο ως μέτρο σύγκρισης, του Αλέξανδρου Μπέμπη

Spread the love

Σας παρουσιάζουμε έρευνα πανελλήνιας εμβέλειας που αφορά στη χρησιμοποίηση από τον ανδρικό πληθυσμό της χώρας, ως απαξιωτικό μέτρο σύγκρισης,της αγοραίας ή λαϊκής λέξης για το εξωτερικό γυναικείο γεννητικό όργανο.

Στοιχεία της έρευνας.

Η έρευνα διεξήχθη σε απροσδιόριστα μεγάλο δείγμα ανδρών κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δεκαετιών, σε γήπεδα, συνεργεία, παραλίες, πλατείες, αλάνες, καφενεία και εν γένει στον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο.

Οι ανά κατηγορία απαξιωτική χρήση, παρατίθεται με τυχαία σειρά.

Η συχνότητα που εμφανίζεται η απαξίωση στους χώρους διεξαγωγής της έρευνας, δεν καταγράφηκε.

Συνολικά εντοπίστηκαν επτά πολυπληθείς κατηγορίες, ένας στη κατηγορία ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ και μια κατηγορία με κάποια ιδιαιτερότητα.

Σε ορισμένες περιπτώσεις απαιτήθηκε εκλαϊκευμένη διευκρίνιση του όρου »εξωτερικό γυναικείο γεννητικό όργανο»

Τέλος, η κατηγορία »ΔΞ/ΔΑ» κατέγραψε μηδενικό ποσοστό.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

1. ΓΙΑ τον χουλιγκάνο…»ΠΑΟΚ ρε μ#$%*α’.

2. ΓΙΑ τον αγανακτισμένο νοικοκύρη…»του παραχώρησα για δύο μέρες το σπίτι μου και όταν γύρισα το βρήκα μ#$%ί».

3. ΓΙΑ τον ξύπνιο που παραλίγο θα του την έφερνε ο βλάκας…»κατάλαβες τι πήγε να μου κάνει το μ#$%^&κι».

4. ΓΙΑ τον πίτα σουρωμένο όταν βλέπει τα μούτρα του στον καθρέφτη…»όχι ρε π$%&τη μου, πάλι σα μ@#$%ί έγινες».

5. ΓΙΑ τον φαναρτζή που συμβουλεύει το τσιράκι του όταν δεν βρίσκει την υποδοχή της βίδας…»πού ‘σαι, μικρέ, αν δεν βρίσκεις τρύπα με τη μία, ζωγράφισε γύρω γύρω τρίχες».

6. ΓΙΑ τον-ως συνήθως παραμυθά-ψαρά για τους ανταγωνιστές του…»εγώ πιάνω μουρμούρες, οι άλλοι πιάνουν μουρμ#$%άκια».

7. ΓΙΑ τον δαρθέντα που τον συγκρατούν οι υπόλοιποι για να μη τις ξαναφάει, επειδή βγάζει μια επιθετική λύσσα…»είσαι μ@#$%^κι ρε» ενώ ο δείρας, φουσκωμένος σαν κούρκος, τον κοιτάζει χλευαστικά λέγοντας…»μ@#$%^ κι είσαι, αν σε βαστάει ξαναέλα να σε σκίσω».

Η μοναδική περίπτωση ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ που καταγράφηκε ήταν ενός ασθενούς όταν ο ουρολόγος γνωμάτευσε ότι κόλλησε αφροδίσιο νόσημα

…»μα κυργιατρέ εγό τω έπος μου τω πρωσαίχο. Δεν το χόνο σε ώπυο βρομομου με το σιμπάθηο…κατάλαβαις ».

(Στα στοιχεία των ερωτώμενων δεν προβλέφθηκε η απογραφή του μορφωτικού τους επιπέδου).

Και αν υπάρχουν κυρίες που εξεμάνησαν από τον ρατσισμό και τον φαλλοκρατισμό που αναδεικνύεται από την ως άνω έρευνα, ιδού και το εύρημα που το χαρακτηρίζει ισχυρή δόση χωρατού αλλά και υπερβολής.

8. ΓΙΑ τα δύο καμάκια στο μπίτς μπαρ που χαλβαδιάζουν γκόμενες έχοντας »ρίξει παραγάδι», όπως λέει το τραγούδι

…»πω, πω, κοίτα μεγάλε κοίτα κοίτα ένα μ@#$νί εξαφασικό. Έφυγα»…

…»αυτό δικέ μου δεν είναι εξαφασικό…Πρόσεχε. Αυτό είναι αυτό που λέμε μ@#$νί μ’ α@#$%^&α».

Συμπερασματικά.

Εκτός από την οφθαλμοφανή απαξιωτική χρήση, που αποδεικνύει την εγκυρότητα αλλά και την αναγκαιότητα της έρευνας,

όλα τα ευρήματα έχουν και μια αίσθηση μπρουτάλ.

Το άξεστο ελληναράδικο επικρατεί του κυριλέ μεταξύ ανδρών όταν δεν κινδυνεύουν να εκτεθούν.

Η επόμενη έρευνα θα αφορά ποιές κατηγορίες γυναικών κρυφοσκέφτονται, επιτρέπουν ή ανέχονται ενίοτε μπρουτάλ συμπεριφορές,

όταν έρχονται σε επαφή με άνδρες των ως άνω κατηγοριών, με σκοπό να ερευνηθεί και να αποδειχθεί του λόγου το αληθές.

Ότι δηλαδή όλα επιτρέπονται στο φλερτ και το σεξ όταν το επιθυμούν και το απολαμβάνουν αμφότεροι.

Το ερώτημα που θα τεθεί θα είναι…»Ντου γιου λάικ μαμαζέλ δι γκρι(κ)ς;

(Από το τραγούδι DO YOU LIKE THE GREECE; των Μάριου Ποντίκα και Αργύρη Κουνάδη που τραγούδησε το 1977 ο Αντώνης Καλογιάννης).

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
Ο Χάρος και το …Χάος (επισόουντ 5 παρτ 2 χόλιντεϊ εντίσιον), του Χάρου Χάρου
14632536_10153966077892844_1753843094_o.jpg
Για το πρώτο προσφυγόπουλο της Ρόδου, του Φώτη Χατζηδιάκου [Δήμαρχος Ρόδου]
Κουβέντα σε δρόμο της Ναζαρέτ! (Talk on a Nazaret road!), του Γιώργου Σαράφογλου

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.