Στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου του 1969 “Η Ωραία του Κουρέα” η Μάρθρα Καραγιάννη ως κομμώτρια περίμενε να παντρευτεί τον καλό της αφού παντρεύονταν και οι τέσσερις αδελφές του, βοηθούσε λοιπόν η ίδια στην εξεύρεση γαμπρών για τις μέλλουσες κουνιάδες της προκειμένου και η ίδια να γίνει νύφη.
Στην περίπτωση της δημοφιλούς δημοσιογράφου Έλλης Στάη ο στόχος της – η προβολή της – επιτυγχάνεται χωρίς δυσκολία. Η ίδια διαχειρίζεται άριστα τις ευκαιρίες ή τις δημιουργεί ώστε να γίνουν ευκαιρίες. Στο παρελθόν εκμεταλλευόμενη επαρκώς και την εμφάνισή της δε χρειάστηκε ιδιαίτερος κόπος ώστε να βρεθούν οι τίτλοι των εκπομπών της: ευθεία επίθεση: “Έλλη” ή “Με τα μάτια της Έλλης” , τίτλοι απολύτως προσωποκεντρικοί. Δεν θυμάμαι κάποια άλλη να το …τόλμησε. Σοφία Παπαϊωάννου, Έλενα Ακρίτα, Νίκη Λυμπεράκη, Εύη Κυριακοπούλου, Φλέσσα…
Η Έλλη Στάη είναι σταρ. Και αν ακόμη δεχτεί η γράφουσα ότι κάνει καλά τη δουλειά της, λ.χ. λαμβάνει εξαιρετικές συνεντεύξεις , αρθρογραφεί εξαιρετικά κ.λπ. το πρώτο που μας έρχεται στο νου είναι η εντυπωσιακή της εμφάνιση με πρωταγωνιστές τα μάτια της. Τα λοιπά, ειδησεογραφία, προσκεκλημένοι κ.ο.κ ακολουθούν με μικρή δυναμική. Αυτό δεν της έφερε επιτυχία, αν κρίνουμε από την … απόδοσή της στο OPEN . Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος της διακοπής της συνεργασίας της με τον τηλεοπτικό σταθμό. Στο τελευταίο της τηλεοπτικό “σπίτι” η κα Στάη… δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα για την επιχείρηση. [Χρειάζεται σοφία να φεύγεις τη σωστή στιγμή].
Προεδρικό Μέγαρο: Στον πρόσφατο σχολιασμό της Έλενας Ακρίτα σχετικά με το λάγνο βλέμμα της προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η κα Στάη έριξε λάδι στη φωτιά υιοθετώντας την ειρωνεία και δημοσιοποιώντας φωτογραφία με την σύζυγό του κου Μητσοτάκη. Ως έξυπνη, έμπειρη (;) και ολοκληρωμένη (;) δημοσιογράφος θα περιμέναμε να ρίξει τους τόνους . Η προκλητική απάντηση στην κα Ακρίτα επιβεβαιώνει πλήρως την sic μομφή της αγαπητής Έλενας κατά της κας Στάη. Κυρίως, γιατί μπουχτίσαμε και πληρώσαμε πολύ ακριβά τα σούρτα φέρτα δημοσιογράφων με την εξουσία. Με την όποια μορφή εξουσίας. Πληρώσαμε ακριβά την πληρωμένη “δημοσιογραφία”, την ωραιοποιημένη – υποκειμενική δημοσιογραφία. Τα αρπακτικά της “δημοσιογραφίας”. Οι δημοσιογράφοι που έχουν προσωπικές σχέσεις με πολιτικούς – ανθρώπινο και σεβαστό – κρατούν τουλάχιστον τα προσχήματα. Τούτο είναι πράξη σεβασμού α) προς το πολιτικό πρόσωπο και μάλιστα όταν πρόκειται για τον Πρωθυπουργό της χώρας, β) προς τη δική τους επαγγελματική υπόσταση και γ) οπωσδήποτε προς τους ανθρώπους που τους παρακολουθούν .
Δεν είμαι τηλεοπτικός τύπος, μόνο κινηματογραφικός. Δεν παρακολουθώ σειρές. Μόνο κατά καιρούς εκπομπές έρευνας σοβαρών δημοσιογράφων. Θύμωσα πολύ όταν προ τριετίας οι έξοχες αγγλικές σειρές “Ηρακλής Πουαρώ” και “Μις Μαρπλ” σταμάτησαν στην ΕΡΤ για χατήρι της εκπομπής της Κατερίνας Ακριβοπούλου. Κατήφορος. Επί ΝΔ -ευτυχώς-τελείωσε το τηλεοπτικό μαρτύριο με την Ακριβοπούλου, της φιλοΣΥΡΙΖΑϊκής τηλεοπτικής δημοσιογράφου που παλαιότερα ήταν φιλοΝΔική και πάντα φιλοκυβερνητική. Έληξε και η συνεργασία της Ελλης Στάη με τον OPEN. Μετά από τόση έκθεση και άλλο τόσο λιβάνισμα στο πρωθυπουργικό ζεύγος να την περιμένουμε στην ΕΡΤ με εκπομπή και κεντρικό δελτίο ειδήσεων; Θα μπορούσε να τοποθετηθεί και ως επικεφαλής του Γραφείου Τύπου του κου Πρωθυπουργού, Υπουργών, Υφυπουργών και λοιπών Γενικών Γραμματέων και Συμβούλων… Αλλά πώς θα βλέπουμε “τα μάτια της Έλλης;” [ΕΔΩ το βιογραφικό της]
ΥΓ: Στη γιορτή της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο προσκεκλημένη ήταν και η δημοσιογράφος της ΕΡΤ κα Αντριάννα Παρασκευοπούλου. Κομψή, σεμνή, αξιοπρεπής, βαθιά εντυπωσιακή. Δεν χρειάστηκε κανείς να ασχοληθεί μαζί. Έλαμψε εκ του φυσικού! Όπως αρμόζει σε κάθε αληθινά εντυπωσιακή κυρία, αληθινά εξαιρετική δημοσιογράφο._
Μόνο στη Ρόδο
Αποστόλου Παύλου 50, Βενετοκλέων,
Pane di capo: Λεωφόρος Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ), Λεωφόρος Κρεμαστής & «Πηγές Καλλιθέας»
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr