Μόνο στη Ρόδο
Αποστόλου Παύλου 50, Βενετοκλέων,
Pane di capo: Λεωφόρος Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ), Λεωφόρος Κρεμαστής & «Πηγές Καλλιθέας»
Πρέπει οι έχοντες την ευθύνη της συμπεριφοράς των δρομολογίων του Μετρό να είναι ή…ζαλισμένοι λόγω «φόρτου εργασίας» (με την αύξηση πελατείας λόγω του πλήθους των τουριστών), ή κάπως μαζοχιστές. Μα είναι τόσο δύσκολο να χρησιμοποιούν στις τρεις γραμμές του Μετρό ΜΟΝΟ συρμοί που διαθέτουν κλιματισμό; Καθημερινά, μετράω στην γραμμή «2» (που χρεώνεται τον μεγαλύτερο φόρτο εργασίας) το εξής: στους τρεις συρμούς, οι δύο είναι με τα πορτοκαλί βαγόνια, δηλαδή τα πρώτα που αγοράστηκαν, από μια κυβέρνηση που έκανε ηλίθια οικονομία και η παραγγελία είχε γράψει εκεί όπου η μελάνη δεν είναι απαραίτητη την ύπαρξη κλιματισμού. Και μάλιστα σε μία πρωτεύουσα που πνίγεται τους καλοκαιρινούς μήνες από την φρίκη της υψηλής θερμοκρασίας (σήμερα θα αγγίξει τους 37 βαθμούς Κελσίου) και της απίστευτης ταλαιπωρίας με τις καθυστερήσεις, τους αργούς προορισμούς προς στο αεροδρόμιο, το μποτιλιάρισμα (που αυξάνει τον κίνδυνο κλοπής από πορτοφολάδες και λοιπούς χρυσοδάκτυλους…) κλπ.
Αναρωτιέμαι αν το άϊρ κοντίσιον στα βαγόνια του Μετρό αυξάνει το κόστος της εταιρίας. Άραγε η «Αττικό Μετρό» πληρώνει περισσότερο για ρεύμα όταν προσφέρει στην πελατεία της λίγη δροσιά; Αν ισχύει κάτι τέτοιο, μπορεί να το συζητήσει κάποιος, αφού θα ήταν πράξη οικονομίας, απέναντι σε μια ΔΕΗ που καταρρέει από τα χρέη μεγάλων πελατών της. Πριν λίγο έμαθα ότι μόνο οι Αγγελόπουλοι (αυτοί που ξόδεψαν αρκετά για το μπάσκετ του Ολυμπιακού πριν το ρίξουν κατηγορία) ιδιοκτήτες της Χαλυβουργικής, χρωστάνε 30 εκατ. ευρώ, αλλά, εντάξει. Μιλάμε για μικροποσό, όταν τα κόμματα οφείλουν στον…Στουρνάρα σχεδόν μισό δις, χωρίς να ιδρώνει το αυτί κάποιου, είτε κλιματισμό είτε άνευ…
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr