Κοινωνία - Ελλάδα - Οικονομία

Άβυσσος, της Ματίνας Ράπτη-Μιληλή

Spread the love

Ματίνα Ράπτη -Μιληλή

Η ψυχή του ανθρώπου είναι  άβυσσος.  Άβυσσος  και μαύρο χάος. Το απόλυτο. Η λογική του παράλογου  ζει σε μιά τέτοια μαύρη ψυχή. 

Είναι λοιπόν κάτι  ιστορίες, αστυνομικές ιστορίες  που βλέπεις στο netflix σε σειρές των 8 επεισοδίων…και  λες, «αυτό δεν γίνεται ρε φίλε, μας κοροϊδεύετε;»  Και διαλέγουν  κάτι  πρωταγωνιστές με αγγελικό πρόσωπο, που αποδεικνύονται στυγνοί εγκληματίες, αλλά  όχι πριν την τελευταία σκηνή, εκεί όπου βγάζεις το καπέλο στον  σεναριογράφο  που σε κράτησε  σε βασανιστική αγωνία μέχρι το τελευταίο λεπτό.

Στα πρώτα επεισόδια του κύκλου παρακολουθούμε την αρχή της ιστορίας , αρκετά   χρόνια πριν,  σε ένα πανέμορφο γραφικό νησί του Αιγαίου.  Ήλιος, θάλασσα, καλοκαιρινοί νεανικοί έρωτες. Εκείνη, μια ρομαντική εξωτική μικρούλα, μαθήτρια,  χαριτωμένη, έξυπνη, χαρούμενη, πολλά υποσχόμενη και πολύ ερωτευμένη .  Έκανε σχέδια για το μέλλον και όνειρα αγάπης.

Εκείνος, ξανθός, γοητευτικός, πιλότος στο επάγγελμα, ευκατάστατος. Δηλαδή όλο το πακέτο και όλα τα κλισέ  συγκεντρωμένα σε ένα πρόσωπο. Και επίσης ερωτευμένος.  Όλα έμοιαζαν μαγικά. Ένα σύγχρονο παραμύθι που ξεκινούσε με το «ήτανε μιά φορά κι έναν καιρό μιά όμορφη πριγκίπισσα κι ένας όμορφος πρίγκιπας που ζούσαν σε ένα ψηλόοο  κάστρﻨ και λογικά θα τελείωνε  όπως όλα τα παραμύθια με το «και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα».

Κάπου μέσα  στην  ιστορία γεννιέται κι ένα τέλειο μωρό.  Η σφραγίδα της παντοτινής αγάπης και ο καρπός του έρωτα  των δύο πρωταγωνιστών μας.

Όλοι τους λάτρευαν, όλοι τους καμάρωναν, ίσως και κάποιοι να τους ζήλευαν. Το χρυσό ζευγάρι που τα είχε όλα… Για την τηλεόραση όλο αυτό μοιάζει ιδανικό για  σενάριο, αν και κάπως βαρετό… Ώσπου  ο σεναριογράφος αποφασίζει να βάλει στην ιστορία λίγο μυστήριο. Μιά ληστεία, ένας φόνος, ένα ορφανό μωρουδέλι, και όλα αλλάζουν σε μιά στιγμή. Όσο τα επεισόδια προχωρούν ο συντετριμμένος, αν και ψύχραιμος, σύζυγος ψάχνει τον δολοφόνο της αγαπημένης του, παρηγορεί συγγενείς και φίλους και την μητέρα της γυναίκας του που σπαράζει απαρηγόρητη στην αγκαλιά του ενώ συγχρόνως  ψάχνει μαζί με την αστυνομία  τον δολοφόνο της αδικοχαμένης συζύγου του.  Μιλάμε για θράσος! Κοιτώντας τον δεν μπορείς παρά να μην σκεφτείς « Μωρέ τί καλός ηθοποιός είναι τούτο το ομορφόπαιδο;!

Ώσπου ένα δαιμόνιος αστυνομικός υποψιάζεται κάτι, τα στοιχεία συλλέγονται με απόλυτη μυστικότητα και το κουβάρι αρχίζει να ξετυλίγεται. Μιά ψυχολόγος που τελικά δεν είναι ψυχολόγος θολώνει τα νερά και μπερδεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση… Ζήτημα χρόνου η αποκάλυψη της  αλήθειας και όλοι πέφτουν  από τα σύννεφα στο τελευταίο επεισόδιο όπου γίνεται η σοκαριστική αποκάλυψη του ενόχου! Ο πέραν κάθε υποψίας συντετριμμένος σύζυγος ομολογεί και η ιστορία ξεβράζει όλα όσα κανείς δεν υποπτευόταν . Μαθαίνουμε επιτέλους την αλήθεια που κάποιοι από τα μισά του κύκλου ίσως να υποπτεύονταν  αλλά κανείς δεν ήθελε  να πιστέψει,  και όλα τα κενά και οι τρύπες της ιστορίας γεμίζουν με δυσάρεστες λεπτομέρειες. Τώρα μαθαίνουμε πως αυτή η σχέση δεν ήταν και τόσο αγγελικά πλασμένη  και πως  ίσως να ήταν ζήτημα χρόνου η διάλυσή της. Η ιστορία ρίχνει αυλαία  με την εικόνα του δολοφόνου με το αγγελικό πρόσωπο να οδηγείται με σιδεροδέσμιος στα κρατητήρια . Θα μας στοιχειώνει πάντα το βιντεάκι του παπαράτσι που τον δείχνει να παρηγορεί την μητέρα της  γυναίκας του στο μνημόσυνό της. Λίγες ώρες πριν ομολογήσει το έγκλημά του.

  The end.

Το πιστεύετε;!

* Μπορεί να υπάρξει και δεύτερος κύκλος με σενάριο βασισμένο  στη δίκη του στυγνού δολοφόνου με το αγγελικό πρόσωπο. Καταθέσεις, απολογίες, ευθύνες υπευθύνων και ανεύθυνων, κρυμμένες ιστορίες, στόματα που ανοίγουν σιγά σιγά.  Αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από την τηλεθέαση που θα κάνει ο πρώτο κύκλος. 

* Δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα. Νόμος.

*Η τεχνολογία είναι κλειδί στα χέρια των αθώων  και καρφί στα χέρια των ενόχων…Δικό μου.

* Κανείς δεν ξέρει τί πραγματικά συμβαίνει  σε μιά οικογένεια όταν κλείνει η πόρτα.  Λαϊκή σοφία.

*Και ναι, μερικές φορές ο δολοφόνος είναι ο μπάτλερ. ΄Αγκαθα Κρίστι

SHARE
RELATED POSTS
«Τα γίδια είναι ελεύθερα να πάνε όπου θέλουν…, του Δημήτρη Ι. Μπρούχου
“Κόκκινα Δάνεια” – Μέρος 2ο (Red Loans-Part2), του Γιώργου Σαράφογλου
Νέες παραλίες στην Κεφαλλονιά μετά τον σεισμό

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.