Μόνο στη Ρόδο
Αποστόλου Παύλου 50, Βενετοκλέων,
Pane di capo: Λεωφόρος Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ), Λεωφόρος Κρεμαστής & «Πηγές Καλλιθέας»
Το «λιγότερα πλαστικά στις θάλασσες και στις παραλίες» δεν έχει καμιά σχέση με τις πλαστικές τέχνες ούτε με τους πλαστικούς χειρουργούς ούτε με την πλαστικότητα των κινήσεων ούτε με τους επίπλαστους τρόπους κι αυτό το λέω και το γράφω επειδή δημιουργούνται παρεξηγήσεις άνευ λόγου και αιτίας που διώχνουν κόσμο και κοσμάκη από τα δαντελένια ακρογιάλια από θαλασσινές σπηλιές από ψηλά βουνά από χαμηλούς κάμπους και ποτάμια και από άλλες τοποθεσίες ανυπέρβλητου φυσικού κάλλους της πανέμορφης πατρίδας μας όπου ―ως γνωστόν― θάλλει η φαιδρά πορτοκαλέα και θάλλουν επίσης και πολλά άλλα φαιδρά δέντρα φρούτα και υποκείμενα που παίζουν την αντικειμενική πραγματικότητα στα δάχτυλα των χεριών των ποδιών και άλλων μερών τού σώματός τους όπως εκείνα που θαυμάζουμε στα δελτία ειδήσεων κάθε φορά που έχει καύσωνα ημεδαπό ή και αλλοδαπό εξαιρουμένων του θαυμασμού κάποιων δηλωμένων εχθρών τού σεξισμού της εμπορευματοποίησης και της κοινοποίησης άνευ συγκαταθέσεως των εικονιζομένων κατόχων φρέσκιας σεινάμενης χυμώδους ζουμερής και ζώσας γυναικείας σάρκας που αποτελεί το κυρίαρχο εργαλείο επίδειξης ισχύος των πάσης φύσεως κυρίαρχων αρσενικών ούτως ειπείν alpha male της λαμπρής κοινωνίας μας όπου ούτε υποκρισία ούτε ψεύδος αλλά ούτε και κακιά σκουριά ποτέ δεν πιάνει όπως ούτε και στα πλαστικά καλαμάκια μιας χρήσης πιάνει η σκουριά ή στα καλάμια καβαλήματος και όχι ιππασίας μερικών και μερικών όπου εκεί πιάνει συνήθως ένα βρομερό πουρί από την πολλή χρήση.
29 Ιουλίου 2019
Εικόνα: «Οι μεγάλες λουόμενες», Πίνακας του Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ (Pierre Auguste Renoir, 25 Φεβρουαρίου 1841 – 3 Δεκεμβρίου 1919, Γάλλος ζωγράφος, από τους κύριους εκπροσώπους του εμπρεσιονισμού [impressionism]),
Πηγή: By Πιερ-Ωγκύστ Ρενουάρ – The Yorck Project (2002) 10.000 Meisterwerke der Malerei (DVD-ROM), distributed by DIRECTMEDIA Publishing GmbH. ISBN: 3936122202., Κοινό Κτήμα
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr