Μάνος Στεφανίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών και Ιστορικός Τέχνης
Μόνο στη Ρόδο: Αποστόλου Παύλου 50 (Ανάληψη)-Βενετοκλέων (Στάδιο ΔΙΑΓΟΡΑΣ)-Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ)-Λεωφόρος Κρεμαστής – Πηγές Καλλιθέας (από Μάιο-Οκτώβριο) & catering Γάμοι-Βαπτίσεις, Συνέδρια, Εκδηλώσεις
(Πάλι θάλασσα τα έκανε η μαντάμ. Η μεγαλοκοπέλα της κυβέρνησης. Εξ ου και το επίκαιρο ποιημάτιο προφητικά – λόγω κληρονομικού χαρίσματος – που προαναγγέλλει την αποχώρηση της από το Υπουργείο Παιδείας)
Η καημένη μας, η κυρία Κεραμέως
με τα γαλλικά και τ’ αγγλικά της
κόρη του μπαμπά της βεβαίως βεβαίως,
δεν τα κατάφερε καλά με τη δουλειά της.
Τώρα θα της απομείνει μόνο το κλέος
που απήλαυσαν ο Γαβρόγλου με τον Φίλη
κι ευθύς θα φύγει, φαίνεται, δρομέως
αλλού να λέει τ’ αγγλικά ή τα σουαχίλι,
όμως…Θα παραμείνουμε δύο φίλοι
χωρίς τα πάθη της παιδείας και τα λάθη.
Εξάλλου ποιός κάτι έμαθε χωρίς να πάθει;
Χωρίς μια πίκρα να τού καίει τα χείλη;
Αχ, η καλή, η αυστηρή μας Κεραμέως
αν πάει στη διοίκηση άλλου φορέως,
εκεί να μην ξεχάσει πως η ιδεολογία
διαφέρει εντελώς από την ιδεοληψία.
Παρέα του λοιπού θα κάνει η κ. Κεραμέως
με τη Μενδώνη, υπουργό της Παναγιωταρέως
αφού κι δυό επέδειξαν εν πλήρει αρμονία
πόσο απλά να σάς το πω; Διαγωγήν κοσμία!
Φωτογραφία: Πρόσφατο έργο του ζωγράφου Γιάννη Γκύζη που συνεκθέτει με τους 21+1 δημιουργούς στο Ίδρυμα Τηνιακού Πολιτισμού. Θέμα: Εικαστικό σχόλιο στο έργο Ιδού ο Νυμφίος. Ο Νικόλαος Γύζης στο Μόναχο θεολογεί με τα χρώματα! Κι ένας νεότερος αναγνωρίζει συγκινημένος τις οφειλές του σε έναν παλιότερο. Χωρίς να μιμείται το στυλ αλλά υποτασσόμενος στο ήθος. Αυτό το τελευταίο λέγεται παράδοση. Τα υπόλοιπα τέχνη. Τι κρίμα που η κ. Κεραμέως μπέρδεψε όσα ένας έξυπνος και ευαίσθητος άνθρωπος απαγορεύεται να μπερδεύει. Τι κρίμα που η εξουσία δεν θεολογεί αλλά παπαδολογεί!
(Στη δεύτερη φωτογραφία ξεχωρίζουν τα δύο torsi του Νεκτάριου Κοντοβράκη, “Μία βιντεοθάλασσα μικρή” του Νίκου Καλαφάτη και το επιβλητικό εσωτερικό του Κυριάκου Μορταράκου. Παίδες ελάτε Τήνο τον Σεπτέμβρη. Και δεν έχει κορωνοϊό και διαθέτει τέχνη περισσότερο κι απ’την Αθήνα)
Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr