Ο Μάνος Στεφανίδης είναι Ιστορικός Τέχνης και Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ
Ο αξέχαστος Γιάννης Μπεχράκης κι αυτό το συγκλονιστικό πορτρέτο απ’ το πολιορκημένο Σεράγεβο.
Ο γέρο Sebastião Salgado και Ο Παιδικός Σταυρός, 1983, από την σειρά Other Americas. Ο φωτογράφος του Magnum μάς πληροφορεί ότι κάπου στην Βραζιλία τα νεκρά παιδιά θάβονται με ανοιχτά τα μάτια για να μην φοβούνται και να βλέπουν στο σκοτάδι.
Φωτογραφία – ρεπορτάζ αλλά και μεγάλη τέχνη από αμφοτέρους.
Το έργο του Μπεχράκη το βρήκα στο παλιό εργαστήριο του Βλάση Κανιάρη στην Αισχύλου και του Salgado το αλίευσα από την εντυπωσιακή ανθολογία δοκιμίων του μαρξιστή ιστορικού τέχνης Julian Stallbrass “Ριζοσπαστικές Πραγματικότητες, η φωτογραφία ως πολιτική πρακτική”, μετάφραση – επιμέλεια Ηρακλής Παπαϊωάννου, έκδοση UNIVERSITY STUDIO PRESS.
Μόνο στη Ρόδο
Αποστόλου Παύλου 50, Βενετοκλέων,
Pane di capo: Λεωφόρος Ρόδου-Λίνδου (ύψος ΙΚΑ), Λεωφόρος Κρεμαστής & «Πηγές Καλλιθέας»
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr