Πόρτα στον Κόσμο

Το δίκιο του ισχυρού, του Θάνου Τζήμερου

Spread the love

 

Ένας πόλεμος που κρατάει 60 χρόνια είναι ένας παράλογος πόλεμος. Σ’ έναν πόλεμο δεν υπάρχει ο καλός και ο κακός. Υπάρχουν αντίπαλοι που υπερασπίζουν με τη βία τα συμφέροντά τους. Και η βία είναι πάντα απάνθρωπη.

 

 

Υπάρχουν φανατικοί και στις τις δυο πλευρές – αυτοί συνήθως κερδίζουν. Υπάρχουν ειρηνιστές και στις δύο πλευρές – αυτοί συνήθως χάνουν. Όμως, η πρόσφατη σύγκρουση Ισραήλ – Χαμάς δεν είναι σύγκρουση κάποιων Εβραίων και κάποιων Παλαιστινίων. Είναι ένα πολεμικό επεισόδιο ανάμεσα στο κράτος του Ισραήλ και στο στρατιωτικό σκέλος της ισχυρότερης από τις δύο πολιτικές δυνάμεις του Παλαιστινιακού κράτους, της Χαμάς.

 

 

Ποια είναι η θέση της Χαμάς για το Ισραήλ; Η πλήρης εξαφάνιση. Η καταστροφή του και η αντικατάστασή του με ένα παλαιστινιακό ισλαμικό κράτος στην περιοχή που είναι τώρα το Ισραήλ, στη Δυτική Όχθη και στη Λωρίδα της Γάζας. Πώς θα γίνει αυτό; Φυσικά με ιερό πόλεμο. Η διακήρυξη της Χαμάς μιλάει για τζιχάντ. Πιστεύει κανένας ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό; Πιστεύει κανένας ότι οι Ισραηλινοί, κάτοχοι και πυρηνικών όπλων, θα καθήσουν με σταυρωμένα χέρια; Άρα, πού οδηγεί το όραμα της Χαμάς; Σε ολοκαύτωμα, πρωτίστως των Παλαιστινίων.

 

Όμως αυτή φαίνεται ότι είναι η επιθυμία πολλών Παλαιστινίων που έδωσαν στη Χαμάς τη νίκη στις παλαιστινιακές βουλευτικές εκλογές, τον Ιανουάριο του 2006, με 76 από τις 132 έδρες στη βουλή, και δεύτερη την “μετριοπαθή” Φατάχ. Από τότε μέχρι τώρα, Φατάχ και Χαμάς πότε σφάζονται μεταξύ τους και πότε προσπαθούν να τα βρουν. Αυτή την περίοδο, Φατάχ και Χαμάς συμφώνησαν να ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις για κυβέρνηση συνεργασίας και υποσχέθηκαν τη διεξαγωγή βουλευτικών και προεδρικών εκλογών στην Παλαιστίνη τους προσεχείς μήνες μετά από 9 σχεδόν χρόνια πολιτικής ανωμαλίας, έτσι ώστε η νέα κυβέρνηση εάν και όταν προκύψει να συζητήσει με το Ισραήλ τα επόμενα βήματα της… επίλυσης του μεσανατολικού.
Πώς να συζητήσεις όμως με κάποιον που ως μοναδική επιλογή έχει τον ιερό πόλεμο και την εξαφάνισή σου από προσώπου της γης;
Είναι απολύτως λογικό, λοιπόν, το ότι ο ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου έστειλε μήνυμα στον πρόεδρο της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς, ο οποίος έχει εκλεγεί το 2005: ή με την Χαμάς θα τα βρεις ή με το Ισραήλ. Και με τους δύο δεν γίνεται!

 

 

Και μέσα σ’ αυτό το σκηνικό που μυρίζει τόσο έντονα μπαρούτι, με τη Χαμάς και τη Φατάχ να προσπαθύν να κερδίσουν πόντους στο εσωτερικό ακροατήριο, γίνεται η απαγωγή και η δολοφονία των τριών νέων Εβραίων. Απάνθρωπο! Διαφωνεί κανένας; Κι επειδή φανατικοί υπάρχουν παντού, κάποιοι εξ ίσου απάνθρωποι της άλλης πλευράς δολοφονούν έναν νέο Παλαιστίνιο.

 

 

Τι θα έπρεπε να συμβεί για να διατηρηθεί η ειρήνη; Αυτό που έκανε το Ισραήλ: ζήτησε συγγνώμη από τους γονείς του νεκρού και μέσα σε ελάχιστο χρόνο συνέλαβε τους δράστες, τους προφυλάκισε και θα τους δικάσει. Ζήτησε συγγνώμη η Χαμάς για τη δολοφονία των τριών Εβραίων. Όχι! Βρήκε τους δράστες; Όχι! Τι έκανε; Εξαπέλυσε, πρώτη και απρόκλητη, δεκάδες ρουκέτες με στόχο κατοικημένες περιοχές του Ισραήλ! Ο σκοπός προφανής: νεκροί άμαχοι και κλιμάκωση της έντασης.

 

 

Όμως το Ισραήλ έχει αναπτύξει ένα σύστημα αντιπυραυλικής προστασίας, που ανατινάζει στον αέρα τις ρουκέτες της Χαμάς με αποτέλεσμα οι απώλειές του να είναι ελάχιστες, χωρίς να τις έχει αποφύγει εντελώς. Και φυσικά ανταπέδωσε τα πυρά στοχεύοντας στα σημεία εκτόξευσης των πυραύλων της Χαμάς τα οποία οι ισλαμιστές μαχητές έχουν τοποθετήσει μέσα σε κατοικημένες περιοχές χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τους άμαχους ομοεθνείς τους ως ανθρώπινη ασπίδα.

 

 

Η Χαμάς δεν έχει ανάλογο αντιπυραυλικό σύστημα με αποτέλεσμα οι επιθέσεις του Ισραήλ να έχουν προκαλέσει πολλούς νεκρούς και δικαιολογημένη παγκόσμια συγκίνηση. Ένας πατέρας που κλαίει πάνω από το άψυχο σώμα του παιδιού του είναι πανανθρώπινο σύμβολο και δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.

 

 

Όμως ποιος ευθύνεται στην πραγματικότητα για τον θάνατο αυτού του παιδιού; Ποιος ξεκίνησε τα εγκλήματα; Η Χαμάς. Ποιος ξεκίνησε την εκτόξευση πυραύλων; Η Χαμάς. Ποιος απέρριψε χθες το σχέδιο ειρήνης που πρότεινε και στους δύο εμπόλεμους η κυβέρνηση της Αιγύπτου; Η Χαμάς. Το Ισραήλ το δέχθηκε, και ξεκίνησε μονομερή εκεχειρία, αλλά η Χαμάς απάντησε με νέα ρίψη ρουκετών.

 

 

Τι θα έπρεπε να κάνει το Ισραήλ; Να περιμένει πότε θα τελειώσουν οι ρουκέτες της Χαμάς, μετρώντας τους νεκρούς του για να τροφοδοτήσει εκείνο τα πρακτορεία ειδήσεων με διαμελισμένα πτώματα; Πόσες εκκλήσεις για ειρήνη να κάνεις σε κάποιον που ξεκινάει απρόκλητα εχθροπραξίες έχοντας ήδη δηλώσει ότι στόχος του είναι η πλήρης καταστροφή σου;

 

 

Καταλαβαίνω τη φυσική μας ροπή στο να παίρνουμε το μέρος του αδύναμου. Όμως κάποιες φορές το δίκιο το έχει ο ισχυρός. Όχι επειδή είναι ισχυρός, αλλά επειδή έχει δίκιο.

 

* Ο Θάνος Τζήμερος είναι ιδρυτής και πρόεδρος της πολιτικής κίνησης “Δημιουργία, ξανά!” και περιφερειακός σύμβουλος Αττικής.

SHARE
RELATED POSTS
unnamed_1.jpg
Έκθεση των γλυπτών του Νίκου Φλώρου εγκαινίασε ο Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου κ. Χατζημάρκος στο Μουσείο Ελ Γκρέκο, στο Τολέδο
Agenda 2020: Συρία, Ιράν, Σαουδική Αραβία και η ολική ηλιακή έκλειψη στις 14.12.2020 , του Κώστα Λεφάκη
America…circling the wagons!, του Γιώργου Σαράφογλου-By George Sarafoglou
46 Σχόλια
  • GEORGIOS TSIFTELIDIS
    14 Μαΐου 2021 at 16:08

    Τυχεροί μέσα στην κακοδαιμονία τους οι Παλαιστίνιοι. Αν είχανε απέναντί τους τους Τούρκους , θα υφίσταντο σίγουρα την πρώτη γενοκτονία του 21ου αιώνα, όπως οι Αρμένιοι , πριν ένα αιώνα.

  • zjx9588
    8 Σεπτεμβρίου 2015 at 06:49

    2015-09-08 zhengjx
    http://www.coachfactoryoutlet.net.so
    http://www.coachoutletstoreonline.com.so
    http://www.adidassuperstar.co.uk
    http://www.hermesuk.org.uk
    http://www.ugg-sale.in.net
    http://www.ralph-lauren.me.uk
    http://www.guccioutlet.com.so
    http://www.louisvuitton-borse.it
    http://www.michael-korshandbags.com.co
    http://www.michael-korshandbags.net.co
    http://www.katespadeuk.me.uk
    http://www.niketrainers.com.co
    http://www.timberlanduk.me.uk
    http://burberry.outoff.com.co
    http://www.coach–outlet.com.co
    http://www.toryburchoutlet-sale.in.net
    http://www.hollisteruksale.me.uk
    http://www.airforce1-nike.fr
    http://www.adidasgazelle.me.uk
    http://www.kate-spadeoutlet.com.co
    http://www.ugg-outlet.net.co
    http://www.new-balanceoutlet.us
    http://www.canadagooseuk.me.uk
    http://www.cheap-uggsonsale.in.net
    http://www.gucci-borse.it
    http://www.michaelkors-uk.me.uk
    http://www.christianlouboutinsell.net
    http://www.michaelkors-outletonlines.in.net
    http://www.edhardy-outlet.name
    http://www.truereligion-outlet.net.co
    http://www.louisvuitton-sac-pascher.fr
    http://www.poloralphlauren.net.co
    http://www.pradaoutlet.name
    http://www.fitflopuk.me.uk
    http://www.tomswedges.in.net
    http://www.oakleysunglassessale.name
    http://www.longchampoutlet.net.co
    http://www.instylermax.in.net
    http://www.michaelkorshandbag-uk.co.uk
    http://www.raybansunglassesdeals.com.co
    http://www.raybansunglass.name
    http://www.ralphlauren-uk.me.uk
    http://www.airjordan-uk.org.uk
    http://www.chaussure-louboutin.fr
    http://www.coachfactoryoutletus.in.net
    http://www.nike-airmax90.me.uk
    http://www.sac-longchamppliage.fr
    http://www.cheapsoccerjersey.us
    http://www.cheapjordans.com.co
    http://www.nikecortez.com.co
    http://www.pandoracharms.com.co
    http://www.jordan-femmepascher.fr
    http://www.michael–korsoutlet.net.co
    http://www.adidas-shoes.me.uk
    http://www.hollisterclothing-store.net
    http://www.barbouruk.org.uk
    http://www.true-religionjeans.net.co
    http://www.uggboots-clearance.net.co
    http://www.nikehuarache.com.co
    http://www.nikestoreuk.me.uk
    http://www.airmax95.org.uk
    http://www.edhardyukclothing.me.uk
    http://www.mulberry-bags.org.uk
    http://www.canadagoosejackets.org.uk
    http://www.ralph-lauren-pas-cher.fr
    http://www.abercrombie.com.so
    http://www.basketballshoes.net.co
    http://www.runningshoes.com.co
    http://www.nikefreeruns.uk
    http://www.michaelkorshandbag.org.uk
    http://www.northfaceuk.org.uk
    http://www.katespade-handbags.net.co
    http://www.nikerosherunwomen.me.uk
    http://www.soccershoesforsale.name
    http://www.snapbacks-wholesale.us
    http://www.mcmhandbags.name
    http://www.michael-kors-bags.co.uk
    http://www.nike-blazerlow.fr
    http://www.oakleysunglassesfake.in.net
    http://www.nikeelitesocks.com.co
    http://www.mizunorunningshoes.in.net
    http://www.rolex-replicawatches.com.co
    http://www.adidas-trainers.me.uk
    http://www.saclongchamp-solde.fr
    http://www.christianlouboutinuk.me.uk
    http://www.pandorajewelryoutlet.name
    http://www.nike-airmax.org.uk
    http://www.nike-tn-pascher.fr
    http://www.tomsshoesoutlet.name
    http://www.fitflopssaleclearance.com
    http://www.hermesbelt.in.net
    http://www.chaussurelouboutin-pascher.fr
    http://www.mont-blancpens.name
    http://www.gucciuk.me.uk

  • Aπόστολος Μασαλής
    23 Ιουλίου 2014 at 16:44

    Τι ακριβώς καλό βλέπουν πολλοί σ’ αυτό το κείμενο είναι άξιον απορίας.

    Διότι λείπουν στοιχεία.

    Διότι το Ισραήλ το Ισραήλ θέλει να διασφαλίσει τα κοιτάσματα φυσικού αερίου της Ισραηλινής ΑΟΖ στην πράξη μετακινώντας τους Παλαιστίνιους από την λωρίδα της Γάζας (γιατί εκεί μέσα κρύβεται η ΧΑΜΑΖ);

    Και ως αφορμή για την σκούπα βρήκε την δολοφονία των 3 Ισραηλινών.

    Τι εννοώ με τον όρο μετακίνηση;

    Από εκδίωξή τους προς την Αίγυπτο(το ελαφρύτερο) έως σμίκρυνση του χώρου τους, πέραν των ακτων σε ασφαλή απόσταση.

    Αυτό όμως δεν έχει καμμία σχέση με το δικαίωμα στην νόμιμη άμυνα.

    Λέγεται πολιτική/κρατική αλητεία. Τα παιδάκια δεν χρωστανε τίποτα.

    Θα τα βρουν μπροστα τους.

    Γιατί την ΧΑΜΑΖ δεν μπορούν έυκολα να την εξαλείψουν.

  • dimar
    22 Ιουλίου 2014 at 11:26

    Το κείμενο αυτό ξεκινάει με ένα μεγάλο σφάλμα οπότε και τα αποτελέσματα του είναι εσφαλμένα. Ξεκινάει με την παραδοχή ότι όλα ξεκίνησαν με το θάνατο των 3 Ισραηλινών αποίκων. Οχι δεν είναι αλήθεια. Το πρόβλημα ξεκίνησε εδώ και 60 χρόνια περίπου με την παράνομη κατόχη των Παλαιστινιακών εδάφων από τους Ισραηλινούς. Ξεκίνησε με την κατασκευή αποικιών μέσα σε αυτά τα εδάφη κάτι που είναι παράνομο και καταδικαστέο απ όλο το κόσμο. Ξεκίνησε με τον αποκλεισμό της Γάζας και τον ολοκληρωτικό έλεγχο της από την IDF σε κάθε επίπεδο. Ξεκίνησε με τον καθημερινό εξευτελισμό των Παλαιστινίων από το στρατό αλλά και τους αποίκους. Ξεκίνησε με τη σιωπή όλης της διεθνής κοινότητας κάτι που συνεχίζεται και σήμερα με 600 νεκρούς το 80% άμαχος πληθυσμός. Το Ισρραήλ τουλάχιστον είναι υποχρεωμένο βάσει διεθνών κανόνων να φροντίζει το λαό που έχει υπο κατοχή αλλά κάνει το ακριβώς αντίθετο. Και τελειώνει ο κ. Τζήμερος βάζοντας στο ίδιο μέγεθος καταπιεστή και καταπιεσμένο. Τον ελέφαντα με το μυρμήγκι. Η αλήθεια είναι ότι όσο γράφουμε εμείς τις μεγάλες προτάσεις μας και τα σοβαρά σχόλια μας, παιδιά σκοτώνονται γιατί στο κόσμο που ζούμε άνθρωποι σαν τον κ. Τζήμερο πιστεύουν ότι ισχύει το δίκιο του ισχυρού.

  • Αναστασιος Ζερβας
    21 Ιουλίου 2014 at 04:59

    Δυσκολο να κατανοησει κανεις οτι γι’αυτα που τραβανε οι αμοιροι Παλεστινιοι, υπευθυνη ειναι η τριτοκοσμικη και θεοκρατικη Χαμας.Συγχαρητηρια για το αρθρο.Επιτελους και μια αντικειμενικη αναλυση.

  • Ραδιενεργεια
    18 Ιουλίου 2014 at 14:33

    Εμετός. Ξεμένω από επιχειρήματα να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν είναι γίδια οι άνθρωποι, ότι η κριτική ικανότητα μας δεν αυτή ενός σωλήνα αποχέτευσης.
    Το “δίκιο” του ισχυρού. Όποιος είναι ισχυρός είναι και φίλος μας, έτσι μας συμφέρει, τι κι αν έχει άδικο? Άδικο δεν έχει ποτέ ο ισχυρός φίλος μας, έτσι μας είπε. Σωπάστε, κλείστε τα μάτια και μη μιλάτε. Μπε. Αν και όταν φτάσει στην πόρτα μας, αν και ΟΤΑΝ θρηνήσουμε δικό μας παιδί, βλέπουμε. Ενα μάτσο εθελοντές σκλάβοι της ίδιας τους της βλακείας, εδώ δεν αναγνωρίζουν τα πασιφανή, τον χειρισμό θ’ αναγνωρίσουν?

    https://omniatv.com/blog/4574-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BB-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%BC%CE%B5

    Απογοήτευσις. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, συνάνθρωποι, να υποστηρίζετε ανθρώπους με τέτοιες απόψεις οπως του Τζημερου?? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να δεχόμαστε και να επικροτούμε την ημιμάθεια(για να είμαι ευγενική και να μην μιλήσω για σκοπιμότητες) και με βάση ΑΥΤΗ να επιχειρηματολογουμε? Ξέρετε τι είναι η Χαμας? ΞΕΡΕΤΕ πότε ευθύνεται και πότε οχι? ΞΕΡΕΤΕ ποιος την δημιούργησε και για ποιο σκοπό? Κουνηθήκατε ρε ποτέ απο τους καναπέδες σας? Ακούσατε ποτέ σειρήνα πόλεμου με τ’ αυτάκια σας? Νιώσατε ποτέ αυτή τη φρίκη? Απο πότε και ΓΙΑΤΙ είναι ίσα κι όμοια οι 2 πλευρές? Κι αφου το Ισραηλ έχει σύστημα αντιπυραυλικής προστασίας και η Παλαιστίνη οχι, τι έχει να φοβάται και τους έχουν ρημάξει? Συνεχίζετε να καταπινετε ο,τι σας λενε κι ΕΠΕΙΔΗ το καταπινετε πεθαίνουν αθώοι άνθρωποι κάθε μέρα.. Παράνομες βόμβες λευκού φωσφόρου ριγμενες σε σχολείο με παιδάκια να ουρλιάζουν καθώς καίγονται ζωντανά, βόμβες ριγμενες σε νοσοκομείο, που να πάνε οι άνθρωποι αυτοί? Που? Παιδιά που απαγαγουν Ισραηλινοι στρατιώτες και χρησιμοποιουν ως ανθρώπινες ασπίδες και εν ψυχρω δολοφονια αμαχων κα-θε με-ρα. Πως το αντέχει αυτό η καρδιά σας και πως κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια? Αν ήταν τα δικά σας παιδιά? Αν ήσασταν εσείς οι αποκλεισμενοι? Αν η γενοκτονία αυτή ήταν εναντίον ΣΑΣ? Κρίμα που εύκολα ξεχνάνε οι Εβραιοι πως είναι να σε ξεπαστρεύουν. Κρίμα που γιναν χειρότεροι απ’ το Γερμανικό Κτήνος σήμερα. Κρίμα που οι αποτρόπαιες πράξεις τους βρίσκουν υποστήριξη από συμπολίτες μου και από κωθώνια όπως ο Τζημερος, κρίμα..

    ΑΥΤΟ http://www.buzzfeed.com/dorsey/israeli-crowd-cheers-as-missile-hits-gaza-live-on-cnn υποστηρίζετε κι ασπάζεστε? Το νετ βρίθει από εικόνες, μαρτυρίες, οπτικοακουστικα ντοκουμέντα, ντοκιμαντέρ για όποιον θέλει να ενημερωθεί. Λενε ΨΕΜΜΑΤΑ κι ενώ οι αποδείξεις αυτού του ισχυρισμού είναι παντού, κάνετε οτι δεν βλέπετε?
    Είσαι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ βλάκας Θανο Τζημερε γιατί τα παιδιά μας μεγαλώνουν στον οχετό σου και των ομοίων σου. Δεν ξέρεις να διαχωρίσεις την προπαγάνδα από την πραγματικοτητα και δυστυχώς για εσένα δεν λες κάτι καινούριο η δικό σου παρά μόνο αναμασάς τις ίδιες μαλακίες που θ’ ακούσεις στην τηλεόραση και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο ακολουθώντας την ίδια ακριβώς τακτική αποπροσανατολισμου του κοινού. Αα ρε κακόμοιρε ανθρωπάκο,
    σου’ μελε ξύλινη μαριονέτα να γίνεις και να είσαι και χαρούμενος γι’ αυτό.. Η δουλειά σου και η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ σου είναι, αν μη τι άλλο, να γνωρίζεις για ποιο πράγμα μιλάς, η δουλειά σου ΔΕΝ ειναι να αναπαραγεις ο,τι χειριστική μπαρούφα ξερνανε οι Ισραηλινοί εκπρόσωποι στα μμε ( http://www.channel4.com/news/the-israeli-military-does-not-target-civilians-video ) , αν δεν είσαι σε θέση να κάνεις σωστά αυτή τη δουλειά αποδέξου το και παραιτήσου, πούλα παγωτά, κανε κάτι άλλο που να σου ταιριάζει καλύτερα.

    Χαρηκατε, ΒΟΔΙΑ, οτι ο Τζημερος τολμά να λέει κάτι διαφορετικό απ’ οτι τα ΜΜΕ. Είστε σοβαροί ρε? Κοιμηθείτε τώρα ήσυχοι οσο διαπραττονται εγκλήματα πολέμου κι οσο δολοφονείται άμαχος πληθυσμός καααπου μακριά απο μας. Σκεπάστε τα παιδιά σας το βράδυ ήσυχοι οτι το πρωί θα είναι ζωντανά κι οτι την επόμενη φορά που θα παίξουν στην παραλία δεν θα δολοφονηθούν. Κι όσοι έχετε παιδιά, θα ήθελα πάρα πολύ την επόμενη φορά που τα δείτε να παίζουν χαρούμενα στην παραλία, να φανταστείτε οτι πέφτει ρουκέτα πάνω τους, μέχρι να το νιώσετε και μετά αναλογιστειτε τι θα κάνατε εσείς και πως θα νιωθατε. Εξετάστε τι είναι αυτό που υποστηρίζετε. Δεν μπορείτε ε?
    Χολοσκαστε τότε που δεν βρίσκετε δωμάτιο στη Μύκονο και που ζεστάθηκε ο φρεντο σας, τα μυαλά σας στη μπάλα, το facebook και τους κώλους. Μονο γι’ αυτό είστε, μέχρι εκεί φτάνετε.

  • Gisele
    17 Ιουλίου 2014 at 18:08

    Ακριβώς….χρειάζεται θάρρος για να πας ….κόντρα στο ρεύμα των πολλών!!!

  • Prof Asher J Matathias
    17 Ιουλίου 2014 at 17:38

    This commentary is a rare balanced assessment for a representative of Greek media — in Greece or the United States (where an Internet station with the ironic call letters http://www.hellasfm.us continues to spew anti-Semitic slogans)! The blame for this tragic and murderous stalemate resides in Hamas, and the still mainly unreconstructed Arab public (excepting Egypt and Jordan) who have not accepted the existence of a Jewish State in their midst. It is small courage to do the sane and decent thing, but still a necessary step for peace in the region for Israel’s enemies to have a Sadat-like epiphany (without his subsequent assassination). But this is still unlikely, when Arabs have the sentimental backing of the most anti-Semitic European nation, Greece, and my native land. It is an embarrassment and shame for the country, and Greeks everywhere!

  • Prof Asher J Matathias
    17 Ιουλίου 2014 at 17:37

    This commentary is a rare balanced assessment for a representative of Greek media — in Greece or the United States (where an Internet station with the ironic call letters http://www.hellasfm.us continues to spew anti-Semitic slogans)! The blame for this tragic and murderous stalemate resides in Hamas, and the still mainly unreconstructed Arab public (excepting Egypt and Jordan) who have not accepted the existence of a Jewish State in their midst. It is small courage to do the sane and decent thing, but still a necessary step for peace in the region for Israel’s enemies to have a Sadat-like epiphany (without his subsequent assassination). But this is still unlikely, when Arabs have the sentimental backing of the most anti-Semitic European nation, Greece, and my native land. It is an embarrassment and shame for the country, and Greeks everywhere!

  • Prof Asher J Matathias
    17 Ιουλίου 2014 at 17:36

    This commentary is a rare balanced assessment for a representative of Greek media — in Greece or the United States (where an Internet station with the ironic call letters http://www.hellasfm.us continues to spew anti-Semitic slogans)! The blame for this tragic and murderous stalemate resides in Hamas, and the still mainly unreconstructed Arab public (excepting Egypt and Jordan) who have not accepted the existence of a Jewish State in their midst. It is small courage to do the sane and decent thing, but still a necessary step for peace in the region for Israel’s enemies to have a Sadat-like epiphany (without his subsequent assassination). But this is still unlikely, when Arabs have the sentimental backing of the most anti-Semitic European nation, Greece, and my native land. It is an embarrassment and shame for the country, and Greeks everywhere!

  • Νάντια Φάχμι
    17 Ιουλίου 2014 at 10:00

    Τα φωνάζω μέρες τώρα και είμαι Ζιονίστρια, φιλοησραηλίτισσα, ρατσίστρια (παρότι η καταγωγή μου είναι μισή αιγυπτιακή… Ευχαριστώ!

  • ΔΙΚΑΙΗ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
    17 Ιουλίου 2014 at 09:04

    Και όπως πάντα οι εσκεμμένες ανακρίβειες του Τζήμερου … Τι να πρωτοθαυμάσει και να χλευάσει κανείς..
    Μια προφανέστατη προπαγάνδα και δικαιολόγηση των 200+ δολοφονιών του Ισραήλ..

  • Ευγενια
    16 Ιουλίου 2014 at 20:31

    “Σ’ έναν πόλεμο δεν υπάρχει ο καλός και ο κακός.Υπάρχουν αντίπαλοι που υπερασπίζουν …” Μονο και μονο αυτες οι δυο φρασεις αποδεικνυουν οτι ο γραφων ειναι ανοητος. Εντελως ανοητος. Αρα οτιδηποτε λεει ειναι (εστω και μερικα σωστο) θα καταληξει στο λαθος ολικο αποτελεσμα. Μα τι βλακες που υπαρχουν σημερα και συνεχιζουν να κανουν ηχους με την ξυλινη γλωσσα τους.Κλαπ κλαπ κλαπ κλουπ Ειαμι τοσο σπουδαιος που λεω και πραγματα!

  • Διαμαντής
    16 Ιουλίου 2014 at 20:20

    Δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με το κείμενο γιατί λείπει ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο παζλ. Το ξεκίνημα από την αρχή του νήματος. Σκεφτείτε πως οι Έλληνες μείναμε κάτω από Τούρκικο ζυγό επί 400 χρόνια και ποτέ δεν αφήσαμε το όραμα της απελευθέρωσης. Το ότι σήμερα ζούμε σε πιο πολιτισμένο δυτικό περιβάλλον δεν είναι αιτιολόγηση για το πως προστατεύει κάποιος τους αμάχους του. Υπάρχει και το δίκαιο και το ηθικό του πράγματος κάτι που δεν το κρίνεις με το στιγμιότυπο του σήμερα αλλά με το σύνολο της ιστορίας. Αυτό το τελευταίο είναι που θέτει εισαγωγικά στη λέξη “πολιτισμός”. Πολιτισμός δεν είναι η εξέλιξη μιας κοινωνίας, αλλά η υπεράσπιση του δίκαιου στο σύνολό του. Δεν επιρρίπτω ευθύνες γιατί το Ισραήλ ανταποδίδει στις επιθέσεις. Νιώθω αναγούλα στα φρικτά που έχει ένας πόλεμος. Δεν μπορώ όμως και να μην δω πως πίσω από ένα φανατισμένο της μιας ή της άλλης πλευράς μπορεί να υπάρχει ένα μεγάλο τμήμα του παζλ που σε μένα δεν είναι ορατό. Την κύρια ευθύνη δεν την έχει ούτε το Ισραήλ ούτε η Παλαιστίνη. Την κύρια ευθύνη την έχει ο παρατηρητής που είμαστε όλοι εμείς έξω από το πρόβλημα αλλά ποτέ δεν το είδαμε στην ολότητά του για να προσφέρουμε την δικαιοσύνη που απαιτείται στο σύνολό της. Ας μην ξεχνούμε πως η Σολομώντεια λύση θέλει ένα παιδί χωρισμένο στη μέση να μοιράζεται στις δύο μάνες που το διεκδικούν. Ποια η θέση της διεθνούς κοινότητας για το ποια είναι η φυσική μητέρα; …..και μια που οι κοινωνίες επιτρέπουν τον όρο και της παρένθετης μητέρας καιρός να αρχίσουν διαμεσολαβητικό ρόλο όλοι οι ισχυροί ενωμένοι ψάχνοντας την βέλτιστη λύση της Ειρήνης. Γιατί μάνα όλων μας μόνο η Ειρήνη

  • Φωτόπουλος Λευτέρης
    16 Ιουλίου 2014 at 19:49

    Μπράβο. Επιτέλους μια σοβαρά αναπτυγμένη άποψη για τα τεκταινόμενα στη μέση ανατολή.

  • George
    16 Ιουλίου 2014 at 19:48

    Συγχαρητήρια για τις ξεκάθαρες απόψεις σας. Επιτέλους και κάποιος να πει τα πράγματα με το όνομα τους

  • iacovos
    16 Ιουλίου 2014 at 18:24

    Αντικειμενική και σωστή τοποθέτηση. Συγχαρητήρια για το θάρος της γνώμης ειδικά όταν αυτή πηγαίνει ανάποδα απο το ρεύμα και τα μίντια. Να προσθέσω μόνο ότι η Αίγυπτος υπέβαλε σχέδιο κατάπαυσης στις δύο πλευρές και ξέρετε τι έγινε? Το Ισραήλ δέχτηκε την κατάπαυση του πυρός, η Χαμάς όμως ΟΧΙ!!!

  • Ισάκ Ιωσήφ
    16 Ιουλίου 2014 at 18:03

    Σοβαρή ανάλυση! Τι μέλλει γενέσθαι όμως στο λεγόμενο “Παλαιστινιακό”; Ιδού το κομβίον της Αλέξαινας. Οι Παλαιστίνιοι και γενικά οι Αραβες έχασαν όλους τους πολέμους που αυτοί πρώτοι εξαπέλυσαν κατά του Ισραήλ, άρα ο νικητής των πολέμων επιβάλλει συνήθως τους όρους της ειρήνης. Η υπόθεση έχει ακόμη πολύ ψωμί διότι το Ιράν ετοιμάζει ατομικό οπλισμό και ποιός θα μας φυλάξει από τον επερχόμενο ατομικό πόλεμο μεταξύ του Ιράν (συν τους πληρεξουσίους του Συρία, Ιράκ, Χετζμπολλάχ) και του Ισραήλ; Η Αμερική του Ομπάμα και η Ευρώπη της Λαίδης Ashton δεν λαμβάνονται πιά υπ’όψη παρ’όλο τον θόρυβο που κάνουν στα διεθνή συνέδρια. Ο Ο.Η.Ε. είναι για γέλια. Το “Παλαιστινιακό” μοιραία θα συρθεί στη νιοστή δύναμη του διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εάν η Αραβική Ανοιξη κτυπήσει την πόρτα της Ιορδανίας, (που κατοικείται κατα 75% από Παλαιστινίους και είναι 4 φορές μεγαλύτερη από το Ισραήλ σε έκταση) καθαιρεθεί η βασιλεία και μετονομασθεί σε “Παλαιστίνη”, καθότι η Αραβική αυτή χώρα είναι συνηθισμένη σε μετονομασίες (μέχρι το 1922 ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν υπήρχε σαν χώρα. Μετά έγινε “προκάτ” των ¨Αγγλων με την ονομασία Υπεριορδανία και μετά τον ΒΠΠ μετονομάσθηνε σε Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας. Ετσι, το Ισραήλ (που έχει ακριβώς την έκταση μιάς δικιάς μας Πελοποννήσου) θα κρατήσει τα εδάφη της βιβλικής Ιουδαίας και Σαμάρειας (τα οποία τεχνηέντως μετονομάσθηκαν σε Δυτική Οχθη) και οι Παλαιστίνιοι θα έχουν μία χώρα τετραπλάσια της του Ισραήλ και θα ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα…..

  • Ισάκ Ιωσήφ
    16 Ιουλίου 2014 at 17:58

    Σοβαρή ανάλυση! Τι μέλλει γενέσθαι όμως στο λεγόμενο “Παλαιστινιακό”; Ιδού το κομβίον της Αλέξαινας. Οι Παλαιστίνιοι και γενικά οι Αραβες έχασαν όλους τους πολέμους που αυτοί πρώτοι εξαπέλυσαν κατά του Ισραήλ, άρα ο νικητής των πολέμων επιβάλλει συνήθως τους όρους της ειρήνης. Η υπόθεση έχει ακόμη πολύ ψωμί διότι το Ιράν ετοιμάζει ατομικό εξοπλισμό και ποιός θα μας φυλάξει από τον επερχόμενο ατομικό πόλεμο μεταξύ του Ιράν (συν τους πληρεξουσίους του Συρία, Ιράκ, Χετζμπολλάχ) και του Ισραήλ; Η Αμερική του Ομπάμα και η Ευρώπη της Λαίδης Ashton δεν λαμβάνονται πιά υπ’όψη παρ’όλο τον θόρυβο που κάνουν στα διεθνή συνέδρια. Ο Ο.Η.Ε. είναι για γέλια. Το “Παλαιστινιακό” μοιραία θα συρθεί στη νιοστή δύναμη του διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εάν η Αραβική Ανοιξη κτυπήσει την πόρτα της Ιορδανίας, (που κατοικείται κατα 75% από Παλαιστινίους και είναι 4 φορές μεγαλύτερη από το Ισραήλ σε έκταση) καθαιρεθεί η βασιλεία και μετονομασθεί σε “Παλαιστίνη”, καθότι η Αραβική αυτή χώρα είναι συνηθισμένη σε μετονομασίες (μέχρι το 1922 ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν υπήρχε σαν χώρα. Μετά έγινε “προκάτ” των ¨Αγγλων με την ονομασία Υπεριορδανία και μετά τον ΒΠΠ μετονομάσθηνε σε Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας. Ετσι, το Ισραήλ (που έχει ακριβώς την έκταση μιάς δικιάς μας Πελοποννήσου) θα κρατήσει τα εδάφη της βιβλικής Ιουδαίας και Σαμάρειας (τα οποία τεχνηέντως μετονομάσθηκαν σε Δυτική Οχθη) και οι Παλαιστίνιοι θα έχουν μία χώρα τετραπλάσια της του Ισραήλ και θα ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα…..

  • Ισάκ Ιωσήφ
    16 Ιουλίου 2014 at 17:58

    Σοβαρή ανάλυση! Τι μέλλει γενέσθαι όμως στο λεγόμενο “Παλαιστινιακό”; Ιδού το κομβίον της Αλέξαινας. Οι Παλαιστίνιοι και γενικά οι Αραβες έχασαν όλους τους πολέμους που αυτοί πρώτοι εξαπέλυσαν κατά του Ισραήλ, άρα ο νικητής των πολέμων επιβάλλει συνήθως τους όρους της ειρήνης. Η υπόθεση έχει ακόμη πολύ ψωμί διότι το Ιράν ετοιμάζει ατομικό εξοπλισμό και ποιός θα μας φυλάξει από τον επερχόμενο ατομικό πόλεμο μεταξύ του Ιράν (συν τους πληρεξουσίους του Συρία, Ιράκ, Χετζμπολλάχ) και του Ισραήλ; Η Αμερική του Ομπάμα και η Ευρώπη της Λαίδης Ashton δεν λαμβάνονται πιά υπ’όψη παρ’όλο τον θόρυβο που κάνουν στα διεθνή συνέδρια. Ο Ο.Η.Ε. είναι για γέλια. Το “Παλαιστινιακό” μοιραία θα συρθεί στη νιοστή δύναμη του διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εάν η Αραβική Ανοιξη κτυπήσει την πόρτα της Ιορδανίας, (που κατοικείται κατα 75% από Παλαιστινίους και είναι 4 φορές μεγαλύτερη από το Ισραήλ σε έκταση) καθαιρεθεί η βασιλεία και μετονομασθεί σε “Παλαιστίνη”, καθότι η Αραβική αυτή χώρα είναι συνηθισμένη σε μετονομασίες (μέχρι το 1922 ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν υπήρχε σαν χώρα. Μετά έγινε “προκάτ” των ¨Αγγλων με την ονομασία Υπεριορδανία και μετά τον ΒΠΠ μετονομάσθηνε σε Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας. Ετσι, το Ισραήλ (που έχει ακριβώς την έκταση μιάς δικιάς μας Πελοποννήσου) θα κρατήσει τα εδάφη της βιβλικής Ιουδαίας και Σαμάρειας (τα οποία τεχνηέντως μετονομάσθηκαν σε Δυτική Οχθη) και οι Παλαιστίνιοι θα έχουν μία χώρα τετραπλάσια της του Ισραήλ και θα ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα…..

  • Ισάκ Ιωσήφ
    16 Ιουλίου 2014 at 17:56

    Σοβαρή ανάλυση! Τι μέλλει γενέσθαι όμως στο λεγόμενο “Παλαιστινιακό”; Ιδού το κομβίον της Αλέξαινας. Οι Παλαιστίνιοι και γενικά οι Αραβες έχασαν όλους τους πολέμους που αυτοί πρώτοι εξαπέλυσαν κατά του Ισραήλ, άρα ο νικητής των πολέμων επιβάλλει συνήθως τους όρους της ειρήνης. Η υπόθεση έχει ακόμη πολύ ψωμί διότι το Ιράν ετοιμάζει ατομικό εξοπλισμό και ποιός θα μας φυλάξει από τον επερχόμενο ατομικό πόλεμο μεταξύ του Ιράν (συν τους πληρεξουσίους του Συρία, Ιράκ, Χετζμπολλάχ) και του Ισραήλ; Η Αμερική του Ομπάμα και η Ευρώπη της Λαίδης Ashton δεν λαμβάνονται πιά υπ’όψη παρ’όλο τον θόρυβο που κάνουν στα διεθνή συνέδρια. Ο Ο.Η.Ε. είναι για γέλια. Το “Παλαιστινιακό” μοιραία θα συρθεί στη νιοστή δύναμη του διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εάν η Αραβική Ανοιξη κτυπήσει την πόρτα της Ιορδανίας, (που κατοικείται κατα 75% από Παλαιστινίους και είναι 4 φορές μεγαλύτερη από το Ισραήλ σε έκταση) καθαιρεθεί η βασιλεία και μετονομασθεί σε “Παλαιστίνη”, καθότι η Αραβική αυτή χώρα είναι συνηθισμένη σε μετονομασίες (μέχρι το 1922 ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν υπήρχε σαν χώρα. Μετά έγινε “προκάτ” των ¨Αγγλων με την ονομασία Υπεριορδανία και μετά τον ΒΠΠ μετονομάσθηνε σε Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας. Ετσι, το Ισραήλ (που έχει ακριβώς την έκταση μιάς δικιάς μας Πελοποννήσου) θα κρατήσει τα εδάφη της βιβλικής Ιουδαίας και Σαμάρειας (τα οποία τεχνηέντως μετονομάσθηκαν σε Δυτική Οχθη) και οι Παλαιστίνιοι θα έχουν μία χώρα τετραπλάσια της του Ισραήλ και θα ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα…..

  • Ισάκ Ιωσήφ
    16 Ιουλίου 2014 at 17:56

    Σοβαρή ανάλυση! Τι μέλλει γενέσθαι όμως στο λεγόμενο “Παλαιστινιακό”; Ιδού το κομβίον της Αλέξαινας. Οι Παλαιστίνιοι και γενικά οι Αραβες έχασαν όλους τους πολέμους που αυτοί πρώτοι εξαπέλυσαν κατά του Ισραήλ, άρα ο νικητής των πολέμων επιβάλλει συνήθως τους όρους της ειρήνης. Η υπόθεση έχει ακόμη πολύ ψωμί διότι το Ιράν ετοιμάζει ατομικό εξοπλισμό και ποιός θα μας φυλάξει από τον επερχόμενο ατομικό πόλεμο μεταξύ του Ιράν (συν τους πληρεξουσίους του Συρία, Ιράκ, Χετζμπολλάχ) και του Ισραήλ; Η Αμερική του Ομπάμα και η Ευρώπη της Λαίδης Ashton δεν λαμβάνονται πιά υπ’όψη παρ’όλο τον θόρυβο που κάνουν στα διεθνή συνέδρια. Ο Ο.Η.Ε. είναι για γέλια. Το “Παλαιστινιακό” μοιραία θα συρθεί στη νιοστή δύναμη του διεθνούς ενδιαφέροντος εκτός και εάν η Αραβική Ανοιξη κτυπήσει την πόρτα της Ιορδανίας, (που κατοικείται κατα 75% από Παλαιστινίους και είναι 4 φορές μεγαλύτερη από το Ισραήλ σε έκταση) καθαιρεθεί η βασιλεία και μετονομασθεί σε “Παλαιστίνη”, καθότι η Αραβική αυτή χώρα είναι συνηθισμένη σε μετονομασίες (μέχρι το 1922 ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και δεν υπήρχε σαν χώρα. Μετά έγινε “προκάτ” των ¨Αγγλων με την ονομασία Υπεριορδανία και μετά τον ΒΠΠ μετονομάσθηνε σε Χασεμιτικό Βασίλειο της Ιορδανίας. Ετσι, το Ισραήλ (που έχει ακριβώς την έκταση μιάς δικιάς μας Πελοποννήσου) θα κρατήσει τα εδάφη της βιβλικής Ιουδαίας και Σαμάρειας (τα οποία τεχνηέντως μετονομάσθηκαν σε Δυτική Οχθη) και οι Παλαιστίνιοι θα έχουν μία χώρα τετραπλάσια της του Ισραήλ και θα ζήσουν αυτοί καλά και μεις καλύτερα…..

  • dionissis mitropoulos
    16 Ιουλίου 2014 at 17:02

    Ο κ.Τζημερος είπε

    “Τι θα έπρεπε να συμβεί για να διατηρηθεί η ειρήνη; Αυτό που έκανε το Ισραήλ: ζήτησε συγγνώμη από τους γονείς του νεκρού και μέσα σε ελάχιστο χρόνο συνέλαβε τους δράστες, τους προφυλάκισε και θα τους δικάσει. Ζήτησε συγγνώμη η Χαμάς για τη δολοφονία των τριών Εβραίων. Όχι! Βρήκε τους δράστες; Όχι! Τι έκανε; Εξαπέλυσε, πρώτη και απρόκλητη, δεκάδες ρουκέτες με στόχο κατοικημένες περιοχές του Ισραήλ! Ο σκοπός προφανής: νεκροί άμαχοι και κλιμάκωση της έντασης.

    Ξερετε κ Τζήμερε, καλό είναι να ρωτάτε πρώτα αυτους που ξέρουν τi πραγματικά έχει συμβεί, προτού να κατηγορήσετε. Λέτε ότι η Χαμάς έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη, όταν ο ιδιος ο Jeffrey Goldberg, ο αμερικανοεβραίος δημοσιογράφος που θεωρείται ο έχων την καλύτερη πρόσβαση στον Ομπάμα, αρνείται ότι η Χαμάς είχε ευθύνη για τις απαγωγές.

    http://forward.com/articles/201764/how-politics-and-lies-triggered-an-unintended-war/?p=2

    Ο δε λόγος που η Χαμάς εξαπέλυσε επίθεση ήταν ότι βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο, όταν το Ισραήλ άρχισε να τιμωρεί τα στελέχη της ως αντίποινα για μια απαγωγή που η Χαμάς αρνείται ότι διέπραξε, κι αυτό δεν το επιβεβεαιώνει μόνο ο Γκόλντμπεργκ, αλλά μάλλον και το ίδιο το FBI(το λινκ είναι από την μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα του Ισραήλ, Israel Hayom, δεν προκειται για θεωρια συνομωσιας.

    http://www.israelhayom.com/site/newsletter_article.php?id=18699

    http://www.timesofisrael.com/us-official-slain-israeli-teenagers-shot-10-times/

  • MCA
    16 Ιουλίου 2014 at 17:00

    Αφού το Ισραήλ είχε την τεχνολογία να αποκρούσει τις ρουκέτες των Παλαιστινίων δεν υπήρχε λόγος για να βομβαρδίσει. Έτσι θα κέρδιζε την παγκόσμια κοινή γνώμη εμφανιζόμενο ως θύμα φανατικών ισλαμιστών. Ταυτόχρονα θα γλίτωναν εκατοντάδες αθώοι άνθρωποι. Πόσους κομάντος αυτοκτονίας γέννησαν αυτές οι επιθέσεις;

  • ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    16 Ιουλίου 2014 at 16:01

    Ο Θουκιδίδης λέει : O καθ’ένας προχωράει μέχρι εκεί που του επιτρέπει η δύναμή του, και υποχωρεί μέχρι εκεί που του επιβάλει η αδυναμία του. Η Χαμάς θέλει να εξαφανίσει το Ισραήλ από την προαιώνια γη των πατέρων του. Η λέξη τζιχάντ όσο και αν ξεσηκώνει τα μυαλά των νέων ιδίως, οι οποίοι είναι υποψήφιοι νεκροί, και οι οποίοι θα οδεύσουν στον Παράδεισο όπου θα έχουν την συντροφιά 69 παρθένων όπως τους υπόσχονται οι ιμάμηδες, δεν αρκεί. Χρειάζεται και δύναμη, την οποία δεν έχουν. Γι’ αυτό να πάψουν να κλαψουρίζουν για τις ,διογκωμένες πιστεύω, απώλειες, και να κάτσουν να κάνουν ειρήνη. Αν νομίζουν ότι θα νικήσουν το Ισραήλ είναι βαθιά νυχτωμένοι. Τρεις φορές το προσπάθησαν όλοι οι ενωμένοι Άραβες, και κόντεψαν να χάσουν και το Κάϊρο. Εμάς τους Έλληνες και την Κύπρο μας συμφέρει στρατηγικά η ύπαρξη ενός ισχυρού Ισραήλ με το οποίο να μας συνδέει μια απόλυτη στρατηγική σχέση, στρατιωτική και πολιτική. Για να πάψει η Τουρκία να κάνει τον ταραξία της περιοχής. Αν ζούσε ο Ιωάννης Μεταξάς, το μεγαλύτερο στρατηγικό μυαλό που πέρασε από την Ελλάδα μαζί με τον Ελευθέριο Βενιζέλο, θα την είχαν κάνει. Οι νεώτεροι πολιτικοί μας κάνουν τον ψυχοπονιάρη υπέρ των Παλαιστινίων και βλάπτουν την Ελλάδα.

  • m.kones
    16 Ιουλίου 2014 at 15:35

    bravo sas k. tzimere-epitelous kapoio antikeimeniko arthro apo ellada yia israel!
    m.kones,ellinoisrailinos architekton tis genias tou polytechniou …

  • ΔΑΥΙΔ
    16 Ιουλίου 2014 at 14:00

    ΜΠΡΑΒΟ Κε ΤΖΗΜΕΡΕ,
    ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , & ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.

  • σαββας ιος
    16 Ιουλίου 2014 at 13:41

    σε ποιους απευθηνεσαι κ Τζημερε?Ο ελληναρας ουτε θελει ,ουτε μπορει να κανει μια αναλυση βασιζομενος σε στοιχεια.Τι και αν η ‘ομαδα’ μου βαζει γκολ απο θεση οφσαιντ? εαν εχει κανει κανει καθαρο πεναλτι που δεν σφυριζεται? το θεμα ειναι πως εγω αυτη την ομαδα εχω μαθει να υποστηριζω και ολοι οι αλλοι εχεται αδικο. εαν ‘εσεις’ οι υπολοιποι κανετε καποιο σχολιο για το αποτελεσμα του αγωνα τοτε εισται πουλημενοι γενικος και γερμανοτσολιαδες ειδικοτερα. Ενταξει?

  • Rebelos
    16 Ιουλίου 2014 at 13:14

    Σωστά, οι Παλιστίνιοι άρχισαν τις επιθέσεις. Είναι γνωστό ότι εκεί κατοικούσαν από την αρχαιότητα οι Ισραηλινοί και με το έτσι θέλω, πήγαν οι Παλαιστίνιοι το 1948 και κατέλαβαν τη χώρα τους. Άλλο ένα παραλήρημα του Τζήμερου.

  • Rebelos
    16 Ιουλίου 2014 at 13:14

    Σωστά, οι Παλιστίνιοι άρχισαν τις επιθέσεις. Είναι γνωστό ότι εκεί κατοικούσαν από την αρχαιότητα οι Ισραηλινοί και με το έτσι θέλω, πήγαν οι Παλαιστίνιοι το 1948 και κατέλαβαν τη χώρα τους. Άλλο ένα παραλήρημα του Τζήμερου.

  • Βασίλης Μ.
    16 Ιουλίου 2014 at 12:36

    Σωστό άρθρο. Ας εκλογικεύσουμε λίγο τις αντιδράσεις μας στα τεκταινόμενα της διεθνούς σκηνής.

  • ΓΛΟΙΩΔΗΣ ΤΖΗΜΕΡΟΣ
    16 Ιουλίου 2014 at 12:12
  • Gliodis Tzimeros
    16 Ιουλίου 2014 at 11:57

    https://aixmi.wordpress.com/2014/07/14/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1/ Παραπεμπω την Αληθεια στα εμμετικα Αρθρα του Τζημερου. Αυτα θα ελεγες αραγε αν συναιβεναν στη χωρα σου ?? Προφανως ναι και για αυτο τασεσαι με το πλευρο του και ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ

  • Gliodis Tzimeros
    16 Ιουλίου 2014 at 11:56

    https://aixmi.wordpress.com/2014/07/14/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1/ Παραπεμπω την Αληθεια στα εμμετικα Αρθρα του Τζημερου. Αυτα θα ελεγες αραγε αν συναιβεναν στη χωρα σου ?? Προφανως ναι και για αυτο τασεσαι με το πλευρο του και ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ

  • Gliodis Tzimeros
    16 Ιουλίου 2014 at 11:56

    https://aixmi.wordpress.com/2014/07/14/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1/ Παραπεμπω την Αληθεια στα εμμετικα Αρθρα του Τζημερου. Αυτα θα ελεγες αραγε αν συναιβεναν στη χωρα σου ?? Προφανως ναι και για αυτο τασεσαι με το πλευρο του και ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ

  • Gliodis Tzimeros
    16 Ιουλίου 2014 at 11:55

    https://aixmi.wordpress.com/2014/07/14/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1/ Παραπεμπω την Αληθεια στα εμμετικα Αρθρα του Τζημερου. Αυτα θα ελεγες αραγε αν συναιβεναν στη χωρα σου ?? Προφανως ναι και για αυτο τασεσαι με το πλευρο του και ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ

  • Somnium
    16 Ιουλίου 2014 at 11:54

    Ένα άρθρο που στο βαθύτερο επίπεδό του, δυστυχώς επιβεβαιώνει την τελευταία φράση που ο κύριος Τζήμερος θέλει να αποποιηθεί (το ότι αρέσκεται μάλλον να πάει με το δίκιο των ισχυρών). Η ισσοροπία δυνάμεων των τελευταίων δεκαετιών έχει φέρει τον παλαιστινιακό λαό σε μία δεινή θέση, από την οποία δεν είναι δυνατόν να ξεπηδάει αντίσταση με.. λουλούδια και διαδηλώσεις. Ή να περιμένουμε ανθρωπιστικές και διεθνιστικές ιδέες από αυτούς που την εκφράζουν. Όταν ο αδύνατος κινδυνεύει από εξαφάνιση, δεν μπορείς να κοιτάς ποιος ξεκίνησε πρώτος (σε κάθε περίπτωση, εάν πάμε σε βάθος χρόνου, το Ισραήλ το έκανε αυτό). Πρέπει να κοιτάς να μεσολαβήσει το δίκαιο έτσι ώστε οι άνθρωποι και από τις δύο πλευρές να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα και ποιότητα ζωής, ώστε να μην υπάρχει ξανά αιτία για σύγκρουση.

  • Γρηγοριου Αλεξανδρος
    16 Ιουλίου 2014 at 11:21

    Συμφωνω αλλα… Ποιος δημιουργησε την Χαμας; Το Ισραηλ…

  • Γιώργος
    16 Ιουλίου 2014 at 11:17

    Τι να κάνει το Ισραήλ; Μήπως να σηκωθεί να φύγει από τα εδάφη που κατέχει; Το εγκρίνετε αυτό κ. Τζήμερε ή δεν είναι αρκετά ναζιστικό για τα γούστα σας;

  • Σπύρος Καραλής
    16 Ιουλίου 2014 at 10:45

    Μπράβο Θάνο. Επικροτώ απόλυτα το άρθρο σου. Εύχομαι πάντα τέτοια.

  • Σπύρος Καραλής
    16 Ιουλίου 2014 at 10:43

    Μπράβο Θάνο. Επικροτώ απόλυτα το άρθρο σου. Εύχομαι πάντα τέτοια.

  • Mario
    16 Ιουλίου 2014 at 09:27
  • History
    16 Ιουλίου 2014 at 09:20

    Οσο υπαρχουν ανωμαλοι σαν τον Τζημερο που υπερασπιζονται τα συμφεροντα του ισχυρου, και με φαμφαρες τυπου « Σ’ έναν πόλεμο δεν υπάρχει ο καλός και ο κακός » και « Τι θα έπρεπε να κάνει – το κακομοιρο – το Ισραήλ», αλλο τοσο θα υπαρχουν και παντα θα υπαρχουν οι δικαιοι και το δικιο παντα θα πηγαινει με τον αδυνατο. Ας ξεκινησουμε λοιπον απο την αρχη του πολεμου πριν απο 60 χρονια … ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ!!! Πριν απο 60 χρονια πηγε το Ισραηλ και κατσικοθηκε στα εδαφη των Παλαιστινιων, και ξεκινησε Πρωτο τις μαζικες επιθεσεις κατα αμαχων , ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΛΕΩΝ ΜΠΑΙΝΟΜΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΔΗΘΕΝ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕ ΑΝΤΡΟΓΥΝΑ ΚΑΙ ΑΠΥΛΟΥΣΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ…. Θες να συνεχισουμε να ειμαστε με τον ισχυρο ? οτι και να κανει η πλευρα των Παλαιστινιων το οδηγει μαθηματικα σε αφανισμο και ΟΧΙ επειδη η χαμας εχει ρουκετες Αλλα γιατι το Ισραηλ υποστηριζεται απο κατι τερατομυαλους σαν κι εσενα!

  • Νίκος Μπαφαλούκας
    16 Ιουλίου 2014 at 09:05

    Ειναι απλό. Στο Ισραήλ υπάρχουν πολίτες των οποίων η ζωή και η ασφάλεια ειναι το απόλυτο αγαθό. Στην Παλαιστίνη υπάρχει ο λαός που αντιστοιχεί στο 50% του πληθυσμού. Το υπόλοιπο ειναι γυναίκες.
    Η Χαμας έχει αντιπυραυλική ασπίδα τον λαό. Στοιχίζει πολύ λιγότερο απο το σύστημα αντιπυραυλικής προστασίας

  • Εύ-οσμος
    16 Ιουλίου 2014 at 06:35

    ο σχολιασμός του Γεοτάσου (σχόλιο 1ο)έχει λογική, πού θα φτάσει άραγε με τέτοιο οπλισμό;

    με εκτίμηση και απορία για το πώς αποφασίσατε να γράψετε ένα τέτοιο-πυραυλώδες- κείμενο;

  • Γεροτάσος
    16 Ιουλίου 2014 at 06:14

    Σωστό, ἀπολύτως σωστό τό κείμενο. Ὅμως, φαντάζεστε μέχρι ποῦ μπορεῖ νά φτάσει ὁ συγκεκριμένος ἰσχυρός ὅταν ἔχει δίκιο;

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.