Εκπαιδεύεται. Κάνει μαθήματα ζωγραφικής. Ο δάσκαλος της είναι αυστηρός αλλά ταυτόχρονα υπομονετικός.
Της δένει τα δυό ακρινά δάχτυλα του δεξιού της χεριού, τη μαθαίνει πώς να κρατά την παλέτα με τα χρώματα στο αριστερό.
Εκτός από το μολύβι χρησιμοποιεί και το κάρβουνο.
Ζωγραφίζει γυμνά μοντέλα. Ζωγραφίζει τη φύση και τώρα τελευταία καταπιάστηκε και με διάφορα άλλα υλικά όπως τα χαρτιά, τα χαλίκια και τις φλούδες από τα γέρικα δέντρα.
Ο καλός της από απέναντι την παρακολουθεί με τα μάτια γουρλωμένα αλλά φοβάται να της πει κάτι μη τυχόν και την πληγώσει.
Θέλει να την πείσει ότι με τη θεματολογία αυτή έχουν καταπιαστεί πολλοί αλλά διστάζει.
Καημός του είναι να τη δει να ζωγραφίζει ντουμανιασμένα από τα τσιγάρα σπίτια, κάτι μαρμαρωμένες ώρες στο δωμάτιο της κόρης της, τη φωνή του να ζωγραφίζει λαχταρά.
Συνεννοούνται με τα μάτια.
”Για σένα αγάπη μου, αλλάζω θεματολογία τώρα!”.
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr