Ευτυχώς που υπήρξαν οι (λίγες) φωνές των επαγγελματιών χειριστών ελικοπτέρων γιατί είναι, ως συνήθως, απίστευτο το τι είπαν για τα αίτια της πτώσης οι αγράμματοι γενικών καθηκόντων.
Όσοι πετάνε ελικόπτερα ξέρουν ότι, ο υπ’ αριθμόν 1 κίνδυνος (εκτός από καταστροφική μηχανική βλάβη) είναι να χτυπήσεις στα καλώδια υψηλής τάσεως (wire strike) κι’ αυτό γιατί, το 60% του χρόνου πετάς, σχετικά, χαμηλά.
Δεν σταματούσε ο εκπαιδευτής μου, ο Ηλίας ο Σοφιανός όταν με μάθαινε να πετάω αυτή την δύσκολη πετομηχανή.
“Βλέπεις τα σύρματα;”, “Πέτα πάντα πάνω απ’ τον πυλώνα ή την κολώνα. Ποτέ ανάμεσα…”
Στη σύντομη επαφή μου μαζί της (μόνο 420 ώρες), απόκτησα μάτι …αετού κι’ έμαθα να τα “βλέπω”.
Δεν είναι δική μου δουλειά να πω γιατί συνετρίβη το Χιούι αλλά, η πιθανότητα wire strike είναι ψηλά.
Κατά τα άλλα, όπως έγραψα… Η χώρα ξεμένει από ήρωες πράγμα που σημαίνει ότι ξεμένει και από χρόνο…
* Ο Κώστας Καββαθάς είναι Δημοσιογράφος και Εκδότης.
Διαβάστε εδώ περισσότερα
Πηγή: Εν Λευκώ – Κώστας Καββαθάς
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr