Μια πλατφόρμα καλλιτεχνικών, πολιτιστικών και εκπαιδευτικών δράσεων, που συνομιλούν με τη διαφορετικότητα, την ανεργία, την πίστη, τον έρωτα και την προσφυγιά θα φιλοξενήσει τον Ιούνιο, η πόλη του Πειραιά στις πιο απρόβλεπτες γωνιές της. Από το Δημοτικό Θέατρο, τις πλατείες, τις στάσεις των λεωφορείων και τα σπίτια κάποιων πολιτών, έως τις ταβέρνες του Κορυδαλλού, την πλαζ Βοτσαλάκια, την περιοχή των ναυπηγείων στο Πέραμα, το παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας και το εργοστάσιο λιπασμάτων της Δραπετσώνας.
Τις δράσεις αυτές παρουσιάζει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (Δ.Θ.Π), υπό τον γενικό τίτλο «Γεφυρώνοντας τις Διαφορετικότητες», στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Φεστιβάλ Αθηνών και την ενότητα «’Ανοιγμα στην πόλη», σε επιμέλεια του καλλιτεχνικού διευθυντή του Δ.Θ.Π. Νίκου Διαμαντή. «Η συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών αποσκοπεί στη δημιουργία ενός παραδειγματικού τρόπου βηματισμού και αποτυπώματος για το μέλλον» ανέφερε, κατά τη σημερινή παρουσίαση, ο Νίκος Διαμαντής. Ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος τόνισε πως σημασία για ένα φεστιβάλ δεν έχει μόνο να επεκτείνει τις δράσεις του σε όλη την πόλη αλλά να επιζητά και την ενεργή εμπλοκή των πολιτών.
Ειδικότερα, με βασικό άξονα τις έννοιες οικονομία, φύλο και σεξουαλικότητα, καταγωγή, θρησκεία, διαχείριση της πόλης, θα οργανωθούν ισάριθμες ομάδες που αποτελούνται από επαγγελματίες σκηνοθέτες, ηθοποιούς, χορευτές, εικαστικούς, ιστορικούς, μουσικούς και περφόρμερς οι οποίοι θα προσεγγίσουν διαφορετικές κοινωνικές δομές, φορείς αλλά και ποικίλες κοινωνικές ομάδες της πόλης του Πειραιά, με σκοπό να χτίσουν γέφυρες επικοινωνίας και να ανασυνθέσουν την κοινωνική, ηλικιακή, οικονομική, ιστορική, μορφωτική ταυτότητα των συμμετεχόντων, δημιουργώντας ένα πλέγμα συνεκτικότητας και αποδοχής της διαφορετικότητας. «Τα βασικά τους εργαλεία είναι η φωνή, η γλώσσα, οι λέξεις, οι κινήσεις, η αλληλεπίδραση, ο αυτοσχεδιασμός, μέσω των οποίων θα εστιάζουν στο προσωπικό βίωμα απεικονίζοντας ένα ευρύτερο πολιτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο» εξήγησε ο Ν. Διαμαντής.
ΑΠΕΜΠΕ