Η Celine Dion είναι φημισμένη τραγουδίστρια του Καναδά. Αυτές τις μέρες έγινε και διαβόητη.
Τα πράγματα με τη σειρά:
Στις 14 Ιανουαρίου πεθαίνει μετά από πάλη με τον καρκίνο ο 73-χρονος σύζυγος της Rene Angelil. Ο Καναδάς δίνει γύρω στις $5,000 για έξοδα κηδείας, Από εκεί και πάνω μπορεί κάποιος να ξοδέψει όσα θέλει. Αυτά για τους κοινούς θνητούς. Για τις μεγάλες προσωπικότητες ανάλογα με την προσφορά τους στη χώρα μπορεί να δώσει περισσότερα, έως $50,000 ως δημόσια δαπάνη.
Αυτό που δεν περίμεναν οι υπάλληλοι στο Κεμπέκ ήταν ο λογαριασμός της Celine Dion για το σύζυγό της στο ποσό των $700,000. Μπορεί να άξιζε ο σύζυγός της και να τον αγαπούσε πολύ, αλλά ας ξόδευε από τα δικά τους χρήματα, μια και είναι από τους πιο πλούσιους στο Κεμπέκ και όχι να στείλει το λογαριασμό στον καναδό φορολογούμενο που όπως σε κάθε χώρα αγωνίζεται κάθε μέρα για να τα βγάλει πέρα. Η κυβέρνηση αρνήθηκε να πληρώσει αυτό το ποσό και περιορίστηκε στις 50.000 που δίνει για τους διάσημους.
Δεν ξέρω τι παθαίνουν οι «Μεγάλοι» (εσείς αν θέλετε το γράφετε χωρίς εισαγωγικά) και φτάνουν σε τέτοιο ακατανόητο επίπεδο. Στη φιλοσοφία για εντυπώσεις είναι όμως καλή: «Η ζωή δεν είναι πάντα τέλεια. Πρέπει να αντιμετωπίσεις και το θάνατο, Αυτό είναι ζωή, αυτό είναι φύση»
Αυτό που λέγαμε ότι οι άνθρωποι πεθαίνουν ίσοι δεν το πιστεύει η κ. Celine Dion.
Από την αρχή ξέραμε ότι είχε ξοδέψει πολλά δικά της χρήματα και την κακολογούσαμε γι’ αυτό, γράφοντας ότι ένας νεκρός θα μπορούσε να κρατήσει στη ζωή πολλούς στις τριτοκοσμικές χώρες. Δε μπορούσαμε να φανταστούμε ότι θα έφτανε σε τέτοιο επίπεδο αμετροέπειας (ευτυχώς η ελληνική είναι πλούσια γλώσσα και με εμποδίζει να χρησιμοποιήσω τη λέξη που μου έρχεται πρώτη στο στόμα).
Η σορός του συζύγου της δεν έμαθε τίποτα για την πολυτελή κηδεία, απλά η κ. Celine Dion ήθελε να δείξει τη ματαιοδοξία της – και μάλιστα με χρήματα άλλων. Θα ήταν ανθρώπινη αν έδινε τις δωρεές σε κάποια φιλανθρωπική οργάνωση αντί να διοργανώνει μια μάταιη φανφάρα μερικών ωρών.
Ως χαρίεν άνθρωπος όταν άνθρωπος ή…
Και το αντίθετο.
* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr