Ο Παντιάς Φλέρης ήταν η εμβληματική φυσιογνωμία στην «Αίθουσα του χρόνου» του Τάσου Αθανασιάδη που προβλήθηκε από το mega. Οι περισσότεροι τότε από τους ηθοποιούς ήταν μεγάλου βεληνεκούς. Οι νεαρότεροι ουσιαστικά έδιναν εξετάσεις συμμετέχοντας σε μια έξοχη παραγωγή και συμπρωταγωνιστώντας με βαριά ονόματα του Θεάτρου. Όπως ήταν ο Αλέκος Αλεξανδράκης, ο πατέρας του Παντιά.
Ο υιός εμφανιζόταν ως ο απόλυτος τυχοδιώκτης, ο επικίνδυνος γόης, ο ψυχρός εκτελεστής, ο άμετρα ασεβής, η προσωποποίηση της κυνικότητας. Και εκείνος που είπε την φράση που θυμάμαι σαν τώρα «πατέρα, τι ξέρεις τώρα για το μεγάλο μυστικό;».
Ο υιός εμφανιζόταν ως ο απόλυτος τυχοδιώκτης, ο επικίνδυνος γόης, ο ψυχρός εκτελεστής, ο άμετρα ασεβής, η προσωποποίηση της κυνικότητας. Και εκείνος που είπε την φράση που θυμάμαι σαν τώρα «πατέρα, τι ξέρεις τώρα για το μεγάλο μυστικό;».
Ο Αλέκος Συσσοβίτης μ’εντυπωσίασε τότε, όχι μόνο με το αρχαιοελληνικό παράστημά του, αλλά κυρίως με την υποκριτική του ικανότητα. Η μορφή της σειράς ήταν ο Παντιάς. Από το 1995 που πρωτοεμφανίστηκε στον ελληνικό κινηματογράφο, οι εμφανίσεις του είναι άρτιες, διαθέτουν την δυναμική του συμπαγούς ηθοποιού που εναλλάσσεται σε διάφορους ρόλους, παρ’ όλο που ο ίδιος παραδέχεται πως δεν έχει τελειώσει κάποια σχολή υποκριτικής. Άλλωστε το κομβικό σημείο που καθιστά έναν ηθοποιό μέγα, είναι η τριβή του με τους ρόλους και η διάθεσή του να αφουγκραστεί ό,τι υπάρχει. Ακόμα και τους τοίχους. Στα θέατρα και τις σκηνές και οι τοίχοι έχουν αυτιά. Το σανίδι μιλά. Αρκεί να έχεις την ευφυΐα και το ένστικτο να τα ακούσεις. Ο ίδιος ο Αλέκος απέδειξε πως η τριβή με το αντικείμενο για τον ίδιο ήταν θέμα χρόνου. Μέχρι στιγμής αυτό που εισπράττω είναι ανοιχτές κεραίες, πάθος για την δουλειά του, ανοιχτωσιά στην σκέψη, ρίσκο επαγγελματικό και σαφώς την ταπεινότητα και το κοφτερό βλέμμα που έχει ο περπατημένος στην πιάτσα, ο άνθρωπος της αγοράς.
Ο Αλέκος Συσσοβίτης δημιούργησε με δύο συνεργάτες του τον χώρο Faust. Το πρωτίστως ελκυστικό για μένα είναι πως βρίσκεται στην περιοχή του κέντρου, όπου εκεί θα ζουν ισόβια κομμάτια της ψυχής μου. Παραδίπλα, εκεί στην Βορέου ,ήταν το πρώτο μαγαζί του πατέρα μου. Όλοι οι δρόμοι που είναι πάνω κάτω στην Αθηνάς είναι ο εαυτός μου. Η παιδική και εφηβική μου ηλικία. Και η ες αεί νοσταλγία μου. Το Faust βρίσκεται κοντά στο εκκλησάκι της Καπνικαρέας. Από μόνο του ιστορία. Την δική του ιστορία φιλοδοξεί με εκλεκτές παραγωγές να γράψει ο χώρος Faust στην συμβολή των οδών Καλαμιώτου 11 και Αθηναΐδος 12 και αυτόν τον χειμώνα καλπάζοντας με το έργο του David Mamet “Speed-the-Plow” με πρωταγωνιστές τον Αλέκο Συσσοβίτη, τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη και την Ευτυχία Γιακουμή.
Περισσότερα για το έργο θα μας πει Αλέκος Συσσοβίτης το Σάββατο 20 Ιουλίου στις 11 το πρωί εδώ. Για τα νέα του σχέδια και όχι μόνο. Αποτελεί την καλύτερη περίπτωση επαγγελματία, όπου η γοητευτική εμφάνιση συμπλέει με την γοητευτική και άρτια ερμηνεία.
SHARE