ΕΥ ΖΗΝ

Ποιοι παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας;

Spread the love

 

Το διαδίκτυο είναι ένας παγκόσμιος κατάλογος πληροφοριών, στον οποίο ο καθένας μπορεί να έχει πρόσβαση από οποιοδήποτε σημείο της γης, αρκεί να υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ. Η τεχνολογία έχει συμβάλει σημαντικά στην εξέλιξη αυτή, ξεπερνώντας συνεχώς τα εμπόδια. Οι ιστοσελίδες αποτελούν μέρος της ταυτότητας μιας εταιρείας ή ενός επαγγελματία που προσφέρει υπηρεσίες. Από εκεί, το κοινό μπορεί να τον αξιολογήσει, επηρεάζοντας άμεσα τον τζίρο των υπηρεσιών ή των προϊόντων του.

Οι κριτικές των χρηστών είναι πλέον αμείλικτες και δεν συγχωρούν λάθη όπως στο παρελθόν. Παλαιότερα, οι επιχειρήσεις μπορούσαν να κρύψουν τις αδυναμίες τους από τους πελάτες, καθώς κανείς δεν είχε πρόσβαση σε εμπειρίες προηγούμενων καταναλωτών. Σήμερα όμως, η πληροφορία είναι διαθέσιμη και οι επιχειρήσεις αξιολογούνται σε πραγματικό χρόνο.

Η ανάγκη για διαφήμιση και προβολή, σε συνδυασμό με τον αθέμιτο ανταγωνισμό, έχει οδηγήσει ακόμα και τους πιο δύσπιστους επαγγελματίες στη δημιουργία ιστοσελίδων και προφίλ στα social media, ώστε να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Ας δούμε λοιπόν ποιοι παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά την αποτελεσματικότητα μιας ιστοσελίδας και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις και την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Πριν ξεκινήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, θα πρέπει να σκεφτείτε κάποια βασικά σημεία ώστε να αποφύγετε λάθη που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας.

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας μπορεί να γίνει με απλά βήματα και στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν απαιτεί ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις. Η παρουσίαση μιας εταιρείας στο διαδίκτυο είναι πλέον εύκολη, χάρη στις πλατφόρμες που προσφέρουν εργαλεία διαχείρισης, κατάλληλα ακόμα και για απλούς χρήστες.

Ωστόσο, αν μιλάμε για e-shop ή πολύπλοκες ιστοσελίδες με εξειδικευμένες λειτουργίες, τότε απαιτείται τεχνογνωσία και εμπειρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι προτιμότερο να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη ιστοσελίδων.

Μια από τις πιο δημοφιλείς και διαφημιζόμενες πλατφόρμες είναι το Wix ή το Shopify. Ο χρήστης, με μια απλή εγγραφή, έχει πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη δημιουργία και δημοσίευση μιας ιστοσελίδας, χωρίς να χρειάζεται να σπαταλήσει πολύ χρόνο.

Το πρώτο βήμα που έχει σημασία, ειδικά για τις τοπικές επιχειρήσεις, είναι η επιλογή του ονόματος της ιστοσελίδας (domain name). Αν η εταιρεία σας έχει έδρα την Ελλάδα, καλό είναι να αναζητήσετε στο διαδίκτυο υπηρεσίες “ domain gr https://www.iphost.net/register-domain/ ” για παρόχους που καταχωρούν ελληνικά ονόματα. Ένα ελληνικό domain είναι πιο εύκολο να το θυμάται το κοινό και να το βρίσκει στις αναζητήσεις.

Η φιλοξενία της ιστοσελίδας σας επηρεάζει την ταχύτητα και την κατάταξή της από την Google μόλις αυτή δημοσιευτεί. Οι κανόνες του SEO είναι αυστηροί και θα πρέπει να τηρούνται, ώστε η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Αν η επιχείρησή σας έχει έδρα στην Ελλάδα, αναζητήστε υπηρεσίες ” Web Hosting Greece “. Η επιλογή ελληνικού server βελτιώνει την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας, κάτι που αξιολογείται θετικά από την Google. Αντιθέτως, μια αργή ιστοσελίδα μπορεί να εκνευρίσει τον χρήστη και να τον αναγκάσει να εγκαταλείψει τη σελίδα σας, αναζητώντας αλλού αυτό που ψάχνει.

Οι έτοιμες πλατφόρμες CMS, όπως το WordPress, το Wix, το Shopify και άλλες, υποτίθεται ότι είναι ήδη βελτιστοποιημένες για SEO. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ο πελάτης δεν πρέπει να κάνει τίποτα επιπλέον.

Το μόνο που ενδιαφέρει τον χρήστη είναι να διαμορφώσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του και να τοποθετήσει τις πληροφορίες στα κατάλληλα σημεία. Όμως, για να εμφανιστεί η σελίδα του στις αναζητήσεις, απαιτούνται σωστές ρυθμίσεις SEO.

Αν θέλετε να κατασκευάσετε το δικό σας e-shop, μπορείτε να το κάνετε χωρίς να έχετε τεχνικές γνώσεις. Επιλέξτε ένα έτοιμο template, ολοκληρώστε τα βήματα διαμόρφωσης και ανεβάστε τα προϊόντα και τις περιγραφές τους.

Ωστόσο, ακόμα και αν έχετε ολοκληρώσει όλα τα βήματα, δεν σημαίνει ότι θα αρχίσετε να πουλάτε αμέσως.

Για να σας βρει κάποιος, θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό δεν είναι εύκολο για καινούργιες σελίδες, καθώς χρειάζονται δεδομένα και αρκετά στοιχεία προκειμένου η Google να τις αξιολογήσει και να τις κατατάξει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας:

SEO Optimization: Είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας, χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις-κλειδιά.

Διαφήμιση: Μπορείτε να επενδύσετε σε πληρωμένες διαφημίσεις στη Google ή στα social media. Ωστόσο, το κόστος της διαφήμισης εξαρτάται από τον ανταγωνισμό και μπορεί να είναι αρκετά υψηλό.

Καταχώριση σε site σύγκρισης τιμών: Αν διαθέτετε e-shop, μπορείτε να καταχωρήσετε τα προϊόντα σας σε πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, ώστε να εμφανίζεστε δίπλα σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.

Για να λειτουργεί σωστά μια ιστοσελίδα και να είναι αποτελεσματική, πρέπει να δώσετε προσοχή στη φιλοξενία, την ταχύτητα, την επιλογή domain και την προώθηση.

Ακολουθώντας τις σωστές πρακτικές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η σελίδα σας δεν θα χαθεί μέσα στον ανταγωνισμό αλλά θα καταφέρει να προσελκύσει πελάτες και να βελτιώσει την απόδοση της επιχείρησής σας.

SHARE
RELATED POSTS
Η Δέσποινα Κατσώχη σας προσκαλεί στην έκθεση φωτογραφίας “Ανθίζω”!
Αλλαγή Διοικητικού Συμβουλίου της Αegean Airlines μετά τον θάνατο του Θεόδωρου Βασιλάκη
J6J0255-1.jpg
Νέα βράβευση του Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa από την TUI Nordic – Στα 10 δημοφιλέστερα της Ευρώπης [εικόνες]

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.