Ανοιχτή πόρτα

Με «όχημα» τα υπεραστικά ΚΤΕΛ η διαβούλευση του σ/ν για τα ομόφυλα ζευγάρια, του Δημήτρη Κατσούλα

Spread the love

Δημήτρης Κατσούλας

Δημήτρης Κατσούλας

Αξιολογώντας ο πρωθυπουργός τόσον την ομόφωνη απόφαση της Ιεραρχίας, η οποία ξεκάθαρα τάχθηκε κατά του σχεδίου νόμου που αφορά στα ομόφυλα ζευγάρια όσον και τις καταγραφόμενες αντιδράσεις της κοινωνίας όπου σύσσωμος σχεδόν αντίκειται στο εν λόγω νομοθέτημα, εξηύρε τρόπο προκειμένου να θέσει αυτό σε δημόσια διαβούλευση αποβλέποντας στην καθιέρωσή του πάση θυσία νόμο του Κράτους. Με ολίγα λόγια δηλαδή απέφυγε αυτό που ο Δράμαλης υπέστη στα Δερβενάκια: τον αποκλεισμό του ως ποντικός στην φάκα.  

Εκμεταλλευόμενος όμως την οξυδέρκειά του ως όπλο – πέραν των λοιπών του ικανοτήτων – προσέφυγε στον προσφιλή του Κλάδο, αυτόν της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Υπεραστικών λεωφορείων (ΚΤΕΛ), καθότι τις μετακινήσεις του τις πραγματοποιεί μόνο με αυτά, ζητώντας τόσον από το οδηγικό τους προσωπικό αλλά και από αυτό των εισπρακτόρων (ναι, διατηρούνται ακόμα οι εισπράκτορες ανεξαρτήτως του ότι μετεπήδησαν από την θέση την οποία έως χθες κατείχαν σε αυτήν του εργάτη, βοηθού και ελεγκτού με το πηλήκιό τους φέρον αντί εθνοσήμου το λογότυπο της ΝΔ), διανέμοντας σε φυλλάδια το προσχέδιο του υπό διαμόρφωση σχεδίου νόμου, ούτως ώστε αυτό να καταστεί κτήμα προς μελέτη σε όσον το δυνατόν ευρείας κλίμακας ανθρώπινο δυναμικό είναι δυνατόν, κι αυτή δεν είναι άλλη – υπελόγισε – από αυτήν των χρησιμοποιούντων τα ΜΜΜ (Μαζικά Μέσα Μεταφοράς) προς μετακίνησή τους, καθότι και ‘πτωχοί’.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα ενημερωθεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της χώρας, θα εκφράσει γραπτώς τις παρατηρήσεις του-αιτιάσεις του απαλλάσσοντας τον πρωθυπουργό από το κύριο βάρος της ευθύνης το οποίο θα ανελάμβανε εάν μονομερώς το εχειρίζετο . Όμως, μέγιστος ‘πονοκέφαλος’ ενεφανίσθη καθ’ οδόν και ‘έσκασε’ εκεί που ο πρωθυπουργός δεν τον ανέμενε: ο πρόεδρος των ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) Θύμιος Λυμπερόπουλος σκέπτεται να κινήσει όλον τον στόλο των ταξί Αθηνών προς την επαρχία, κάνοντας γνωστό στους επιβαίνοντες στα λεωφορεία να μη δεχθούν ούτε ακόμα και προς ανάγνωση το υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο το οποίο διανέμεται υπό μορφή φυλλαδίων τόσον σε σταθμούς υπεραστικών ΚΤΕΛ όσον και σε διόδια Πικροδάφνης, Ευμορφίας, Εχιδνών, Κολοπετινίτσας, Θαλασσογιαννούς κλπ., ούτως ώστε να μη φέρουν καμία ευθύνη και χαλάσουν τις καρδιές τους με τους εν ανεπαρκία ομοφυλόφιλους της υπαίθρου χώρας.

Ευρισκόμενος ο πρωθυπουργός σε δεινή πλέον θέση, επικοινώνησε με τους κατά τόπους αρμοδίους ιδιοκτήτες των λεωφορείων οι οποίοι έχουν υπογράψει συμβόλαια απρόσκοπτων, ασφαλών και ταχέων παροχών υπηρεσιών με τα ΚΤΕΛ, όπου προς διευκόλυνση του έργου των και αποφεύγοντες τις κατά μέτωπον αντιπαραθέσεις με τους ταξιτζήδες, να πραγματοποιούν ανά 50 χιλιόμετρα και μια στάση όπου εντός του λεωφορείου θα αναπτύσσεται ο διάλογος και θα κατατίθενται και οι ενυπόγραφες απόψεις σχετικά με το νομοσχέδιο, με την υπόσχεση ότι μετά την ψήφισή του από την Βουλή θα είναι και ο πρώτος πρωθυπουργός που θα οδηγήσει λεωφορείο προς την επαρχία αναπληρώνοντας τις θέσεις του οδηγού, του εισπράκτορα, το φορτωτή, του ελεγκτή αλλά κι αυτήν του ανιματέρ, εφόσον το λεωφορείο δεν θα διαθέτει ούτε ραδιόφωνο ούτε και τηλεόραση. 

Αναμείνατε στις οθόνες σας σε κατάσταση stand by έως και την πρώτη ημέρα συζητήσεως του τελικώς διαμορφωμένου σ/ν εις την Βουλή των Ελλήνων.

SHARE
RELATED POSTS
Μητσοτάκης…ευθύνες …Σουφλί, του Πάνου Μπιτσαξή
Προσαρμογή της Πολιτικής στις απαιτήσεις των (κρίσιμων) καιρών, του Δρ Βασίλη Μαστρογιάννη
Το καλύτερο μασάζ, του Δημήτρη Κατσούλα

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.