Από την πρώτη στιγμή της απόφασης να αρχίσει η σταδιακή άρση των μέτρων του lockdown η κυβέρνηση επέλεξε να θέσει σε πρώτη προτεραιότητα το άνοιγμα των σχολείων. Παρά τις επιφυλάξεις των επιστημόνων, τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, τους φόβους των γονέων αλλά και την αντίθεση της αντιπολίτευσης, η Κυβέρνηση όχι μόνο επιμένει στο λάθος, αλλά επιχειρεί να το διορθώσει με ένα… μεγαλύτερο λάθος: βάζοντας στις σχολικές αίθουσες κάμερες.
Ούτε το ρεζιλίκι της κυβέρνησης με την έμμεση διάψευση από την Ανεξάρτητή Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ότι τάχα είχε συναινέσει γραπτώς και επισήμως (ενώ στην πραγματικότητα είχε δώσει κάποιος τεχνικές οδηγίες) έχει μέχρι στιγμής οδηγήσει την αρμόδια Υπουργό στη μόνη σωστή απόφαση, την ανάκληση της ρύθμισης.
Αντίθετα, με πρωτοφανή σοφίσματα λες και απευθύνονται σε άτομα μειωμένης αντίληψης (όπως το κορυφαίο «δεν θα εγκατασταθούν κάμερες στις αίθουσες αλλά η μετάδοση θα γίνεται με τηλέφωνα, υπολογιστές και ταμπλέτες») και γενικότητες τύπου «δεν θα γίνεται καμία καταγραφή», χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται ο τρόπος με τον οποίο θα αποτρέπεται η όποια καταγραφή και διαρροή, επιχειρείται η δημιουργία εντυπώσεων πως οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν για συντεχνιακούς λόγους σε έναν χρήσιμο εκσυγχρονισμό.
Επειδή για κανένα από τα προβλήματα που δημιουργεί η πρωτοφανής αυτή, αμφίβολης νομιμότητας, απόπειρα αλλοίωσης της φυσιογνωμίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως είναι η παραβίαση προσωπικών δεδομένων, η μετατροπή της σχολικής αίθουσας σε «στούντιο» με μαθητές σε ρόλο «κομπάρσου» δεν έχουν απαντηθεί ουσιαστικά κατ’ ελάχιστον, τις επόμενες ημέρες θα καταθέσουμε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σχετική ερώτηση, βάζοντας στο επίκεντρο τις παραβιάσεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας που αναπόφευκτα θα προκαλέσει η κυβερνητική εμμονή να μετατρέψει τους μαθητές σε πειραματόζωα ενός πρωτοφανούς κοινωνικού πειράματος.
Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author
iPorta.gr