Πόρτα σε ιστορίες/χρονογραφήματα/διηγήματα

Όταν εταιρείες – κολοσσοί θεωρούν ηλίθιο τον πελάτη, του Γιώργου Αρκουλή

Spread the love
Γιώργος Αρκουλής

Γιώργος Αρκουλής

Όλα ξεκίνησαν από την αδυναμία της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας να προσφέρει τις ταχύτητες internet,  βάσει του συμβολαίου που είχε συνάψει με τον άτυχο συνδρομητή της. Ο τελευταίος διαμαρτυρήθηκε τηλεφωνικά (αφού τον πέρασαν από… σαράντα κύματα μέχρι να επικοινωνήσει και να κατανοήσουν το πρόβλημά του (δηλαδή το πρόβλημά τους!), οπότε συμφώνησαν να του στείλουν ένα ‘προηγμένης’ τεχνολογίας ruter, με το οποίο θα έπιανε το Διαδίκτυο ΚΑΜΠΑΝΑ.

Πράγματι, στις 13 του μήνα που λήγει, ο συνδρομητής δέχτηκε sms από την (άτακτη) εταιρεία κινητής με την ενημέρωση ότι το δέμα βρίσκεται στο υποκατάστημα τάδε της (προσέξτε: σπουδαιότερης) εταιρίας ταχυμεταφορών. Η οποία έχει ως μότο  «Πάμε Παντού και Πάντα», αλλά δεν διευκρινίζει το Πότε!

Με το που έκλεισε δεκαήμερο χωρίς να έχει εξυπηρετηθεί ο πελάτης, προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την… μεταφορική. Δυστυχώς, από την αγανάκτηση δεν μπορούσε να βρίσει, διότι μια μελιστάλακτη φωνή μέσω ηλεκτρονικής κορδέλας τον «απείλησε» ότι η συνομιλία καταγραφόταν. Του ζήτησε (η κορδέλα) τον αριθμό αποστολής. Και όχι μία αλλά πέντε-έξι φορές. Για να του δώσει να καταλάβει ότι ήταν ηλίθιος.

Θέλετε την συνέχεια; Ξεκίνησε οπλισμένος με υπομονή και με την γνώση ότι πάει ως βουνό στον… Μωάμεθ» και πήγε στο παράρτημα της εν λόγω εταιρείας της περιοχής του. Φυσικά την μοίρα του είδε ότι μοιραζόταν με πλήθος κόσμου, αφού το πεζοδρόμιο είχε μια ουρά κάπου τριάντα μέτρων. Μετά από μισή ώρα, έφτασε επιτέλους μπροστά στον υπάλληλο. ‘Εδωσε τον αριθμό αποστολής του αποστολέα του δέματος που τον αφορούσε, έδειξε την σχετική ειδοποίηση και τότε, ο υπάλληλος αφού τρύπωσε σε μια αποθήκη που είχε κλειστή πόρτα, εμφανίστηκε όλο χαρά!

«Κύριε, προγραμματίστηκε να σας δοθεί σήμερα. ‘Ηδη το δέμα σας βρίσκεται καθ’ οδόν».

Στην ερώτηση «γιατί δεν με ενημερώσατε;», εισέπραξε ένα άγριο βλέμμα που θα είχε κάποια δυσάρεστη συνέχεια αν δεν δινόταν «τόπος στην οργή», λόγω των ημερών βεβαίως.

Και τώρα επί της ουσίας. Είναι δεκτή (και ανεκτή) κάποια καθυστέρηση παράδοσης προϊόντων από την εταιρεία, λόγω φόρτου εργασίας. Ποιος εμπόδισε, όμως, την διοίκηση της μεταφορικής να προσλάβει –ένεκα ζόρικης εποχής- ικανό αριθμό υπαλλήλων με την διαδικασία ορισμένου χρόνου, ώστε να ταλαιπωρείται σε μικρότερο βαθμό η ‘εκλεκτή πελατεία’;

‘Οσο για τον βασικό ‘καππαδόκη’, δηλαδή την εταιρεία κινητής, φοβάμαι πως όταν υπόσχεται «λαγούς», κινείται σε θολά νερά, ξεχνώντας εντελώς τα «πετραχήλια».

Εννοείται πως δεν αποκαλύπτω τα ονόματα των δύο εταιριών, για να μη θεωρηθεί ότι τις δυσφημώ…

Αυτά και άντε με το καλό να υποδεχτούμε τον Κύριο, με χαλινάρι ηρεμίας στα νεύρα μας και με όση υπομονή μας έχει περισσέψει, από τα  όσα μαυρίζουν εδώ και μήνες την ζωή μας.

Catering-Συνέδρια-Γάμοι-Βαπτίσεις-Εκδηλώσεις

Απ.Παύλου 50 (Ανάληψη)-Βενετοκλέων (Στ.Διαγόρας)-Ρόδου-Λίνδου (ΙΚΑ)-Λεωφ.Κρεμαστής-Πηγές Καλλιθέας (Μάϊος-Οκτώβριος)

Θα το βρείτε: σε “Πολιτεία”, “Πρωτοπορία” Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Πάτρας, “Ιανός” Αθήνας και Θεσσαλονίκης, και σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και του εξωτερικού που θα ζητηθεί σε 2-5 ημέρες. β) ΗΠΑ μέσω του “Εθνικού Κήρυκα”. γ)στις εκδόσεις Φίλντισι on line, με μειλ ή τηλεφωνικά

210 65 40 170 – [email protected]

όλα τα συγγραφικά έσοδα θα διατεθούν σε οικογένειες  με παιδικό καρκίνο.

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.  

The article expresses the views of the author

iPorta.gr

SHARE
RELATED POSTS
«Με το χαμόγελο στα χείλη», του Γιώργου Αρκουλή
Πριν ανατείλει ξανά το Φώς (μέρος β’), του Κωνσταντίνου Μεϊντάνη
Ο τρόμος του Αυγούστου (2006), του Μάνου Στεφανίδη

Leave Your Reply

*
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.