iporta.gr

Περί ανέμων, υδάτων και …γάτων, του Χρήστου Μαγγούτα

 

 

 

 

 

 

 

 

Χρήστος Μαγγούτας

 

 

 

 

 

 

Δεν ξέρω γιατί πολλοί συνδυάζουν το σκύλο με τον άντρα και τη γάτα με τη γυναίκα. Βάζω μερικά στοιχεία μήπως φωτιστώ:

Η γάτα:

· Είναι φιλοπερίεργη ήτοι διαόλου κάλτσα– μερικές φορές τόσο πολύ που κάνει γκάφες.

· Είναι πεντακάθαρη – νίβεται συνεχώς και ξέρει τα κρύβει τα άσχημα

· Είναι κοκέτα – παίρνει κάτι στάσεις λες και βρίσκεται μπροστά στο φακό GatoCosmopolitan (βλέπε φωτό)


· Είναι πονηρή – αλλά όχι το ίδιο έξυπνη.

· Είναι χαδιάρα – αρκεί να τη αγγίξεις και αρχίζει τα χρχρχρ (νομίζω ότι βγαίνει από τη λέξη Χρρρρήστος)

· Ψάχνεται συνέχεια, ακόμα και όταν δεν ψάχνει για ποντίκια,

· Είναι επιλεκτική – πριν αγαπήσει κάποιο γάτο πρέπει να λύσει καμία 100στή εξισώσεις στο μυαλό της.

· Αγαπάει εύκολα και ξεχνάει εύκολα, ανάλογα αν τις έχουν δώσει κεφτεδάκια.

· Της αρέσουν τα λούσα – καλά είναι τα κεραμίδια από καιρό σε καιρό, αλλά το να κοιμάσαι στα σεντόνια της κυράς όταν λείπει είναι ηδονή, σαν παράνομος έρωτας.

Ο σκύλος είναι διαφορετικός:

· Είναι μπουμπούνας, δεν ξέρει από ευελιξίες

· Αγαπάει οποιονδήποτε

· Είναι μονοκόμματος – αγαπάει μια και καλή και για πάντα, αλλά επιτρέπει καμιά απιστία, (για τον εαυτό του μόνο).

· Είναι έξυπνος αλλά όχι πονηρός – μπορείς να τον κοροϊδεύεις κι αυτός να νιώθει χαζοχαρούμενος.

· Δεκάρα δε δίνει για την εμφάνιση του – ας μην πω για την καθαριότητα. Όπως λέει ο Στράβων «Ελευθέρα Ελλάς, χέσ’ όπου θέλεις».

· Αγαπάει και του φτάνει – πιστεύει ότι όλοι τον αγαπούν και για πάντα.

· Είναι γενικώς τεμπέλης, κοιμάται όπου τύχει ακόμα και κατάχαμα – και δεν ξέρει ούτε στα κεραμίδια να ανεβεί ο άχρηστος, αλλά περιμένει να κατεβούν τα κεραμίδια στο σκυλόσπιτό του.

Αυτές είναι μερικές διαφορές που μπόρεσα να επισημάνω και δεν ξέρω αν μπορούν να γενικευτούν και να ισχύουν για άντρες και γυναίκες. Βοηθήστε με να βγάλω άκρη, αν δεν τα καταφέρω θα κάνω δημοψήφισμα, αλλά θα είμαι ο Τσίπρας: εγώ θα αποφασίσω τι σημαίνει Ναι και τι Όχι.

 

* Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του. 

The article expresses  the views of the author

iPorta.gr