
Ο κ. Θεόδωρος Μερτίλης είναι Υπεύθυνος marketing Επιχειρήσεων
Το iPοrta.gr χθες δημοσίευσε την άποψη του Υπεύθυνου Marketing Επιχειρήσεων κου Θεόδωρου Μερτίλη να αποσύρουν οι εταιρείες τις διαφημίσεις τους από την εκπομπή του Λαζόπουλου για λόγους προφανείς. Στην πραγματικότητα υπήρξε η μόνη φωνή που δημοσίως τάχθηκε κατά του Λαζόπουλου με τρόπο ρεαλιστικό, καθώς γνωρίζει ότι κάθε τι που παίρνει δημοσιότητα έχει το πλεονέκτημα της οικονομικής στήριξης κάποιων μεγάλων εταιρειών. Κάποιοι επαγγελματίες που τηρούν τον δεοντολογικό κώδικα των διαφημίσεων εφαρμόσαν την θέση του, είτε τυχαία την διάβασαν στο περιοδκό μας, είτε συνέπεσαν οι απόψεις τους για το ζήτημα.
Η είδηση είναι από το ΠΟΝΤΙΚΙ:
Φαίνεται πως δεν έχουν τέλος οι αντιδράσεις για την ατάκα του Λάκη Λαζόπουλου για τα άτομα με αναπηρίες, παρά τη συγγνώμη που ο ίδιος ζήτησε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Άμβυξ Α.Ε., Αλβέρτος Ρεβάχ με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό, τονίζει ότι η εταιρεία της οποίας ηγείται, σταματά να δίνει διαφημίσεις σε «μέσα που δίνουν βήμα στο Λάκη Λαζόπουλο»
«Δεν γίνεται να στηρίζουμε με τα λεφτά των καταναλωτών που πληρώνουν για τα προϊόντα μας, ανθρώπους που προσβάλουν, πέρα από τη νοημοσύνη και την ηθική μας, τους ανάπηρους, όποιοι και όπου να είναι.» σημειώνει ο ίδιος ενώ καλεί και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.
Η Aμβυξ Α.Ε. είναι η παλαιότερη Ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, ενώ εισάγει μερικά από τα γνωστότερα στην ελληνική αγορά ουίσκι, μπύρες και σαμπάνιες.
Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.
The article expresses the views of the author iPorta.gr
Βιβλίο: ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΡΑΞΕΙΣ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΙΛΝΤΙΣΙ