iporta.gr

Άλλο ένα επιτυχημένο “Πανηγύρι Επιστήμης” από τα Εκπαιδευτήρια “‘Ροδίων Παιδεία”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή παιδιών και γονέων πραγματοποιήθηκε το «14ο Πανηγύρι της Επιστήμης» των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

Τα Εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» διοργάνωσαν, με εξαιρετική επιτυχία και με ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή παιδιών και γονέων, το «14ο Πανηγύρι της Επιστήμης» την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016. Ήταν αναβαθμισμένο σε σχέση με τα προηγούμενα, τόσο σε συμμετοχή παιδιών – που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο – όσο και σε πλήθος δραστηριοτήτων.
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον. Ομάδες παιδιών με τη συνοδεία των γονέων τους και εκπαιδευτικών περιηγήθηκαν στους 27 χώρους που περιλαμβάνονταν στο πρόγραμμα της εκδήλωσης και παρακολούθησαν ή πραγματοποίησαν ποικίλες πειραματικές δραστηριότητες.

 

Στα σχεδόν τετρακόσια παιδιά όλων των ηλικιών που συμμετείχαν στο Πανηγύρι της Επιστήμης απονεμήθηκε αναμνηστικό δίπλωμα.

 

Στο «14ο Πανηγύρι της Επιστήμης» συμμετείχε ο διεθνώς γνωστός εφευρέτης αινιγμάτων – παιχνιδιών λογικής Δρ Πανταζής Χούλης. Ο Δρ Πανταζής Χούλης έχει κατοχυρώσει διεθνείς πατέντες ευρεσιτεχνίας για κατασκευές βασισμένες σε τετραδιάστατη συμμετρία, περιστροφική βαρύτητα, και συγχρονιζόμενους υποκύβους.

 

Επίσης, συμμετείχε η Έλενα Πλατάνα, πρωταθλήτρια πυγμαχίας επί σειρά ετών με πολλαπλές και με ιδιαίτερα σημαντικές διακρίσεις ( 1η ή 2η θέση) σε παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

 

Η Διεύθυνση των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» συγχαίρει θερμά τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που επιμελήθηκαν και παρουσίασαν τις πειραματικές δραστηριότητες. Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται στον κ. Θανάση Κλαδάκη, γονέα του σχολείου, για την ιδιαίτερα σημαντική συμβολή του στην οργάνωση και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

 

Το «Πανηγύρι της Επιστήμης» αποτελεί μια μη τυπική μορφή εκπαιδευτικής διαδικασίας, που επιδιώκει να εμπλουτίσει τις γνώσεις των παιδιών, να τους αναπτύξει δεξιότητες και κυρίως να διαμορφώσει θετικές στάσεις απέναντι στις επιστήμες, τη μηχανική και την τεχνολογία.

 

Ιδιαίτερα για τα παιδιά που συμμετέχουν ως συντονιστές και παρουσιαστές των δραστηριοτήτων πέραν του ότι αποτελεί μοναδική εμπειρία, τους προσφέρει ευκαιρίες να επεξεργαστούν σε βάθος επιστημονικά θέματα και να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους.