Ο Αλέξανδρος Μπέμπης είναι επιχειρηματίας.
Πιθανολογώ-χωρίς να περιαυτολογώ-ότι η αιτία του πρόσφατου δυστυχήματος σε δρόμο της πρωτεύουσας με το ferrari που είχε αποτέλεσμα τον θάνατο του οδηγού, προκλήθηκε από υπερστροφή ισχύος.
Με απλά λόγια η υπερστροφή ισχύος συμβαίνει όταν πατήσουμε περισσότερο από όσο χρειάζεται το πεντάλ του γκαζιού σε αυτοκίνητο με μεγάλη ισχύ κινητήρα, όπως το συγκεκριμένο, που έχει κίνηση στον πίσω άξονα. [σημ. Τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα είναι συνήθως προσθιοκίνητα].
Τότε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου τείνει να περάσει το εμπρός. Γνωστό και ως ”τετακέ”.
Η υπερστροφή ισχύος μπορεί να είναι ελεγχόμενη, αν ο οδηγός είναι έμπειρος και γνωρίζει τον τρόπο να τιθασεύσει την συμπεριφορά του οχήματος και ανεξέλεγκτη με απρόβλεπτα αποτελέσματα αν είναι άπειρος.
Ακόμη χειρότερα αν είναι άσχετος, έχει υπερεκτιμήσει τις ικανότητές του έχοντας υπερτραφεί από αυτοπεποίθηση ότι έχει την ισχύ να κουμαντάρει το αντικείμενο του πόθου του.
Διότι ένα αυτοκίνητο είτε καλό είτε κακό είτε φτηνό είτε ακριβό, δεν είναι τίποτε περισσότερο από χίλια κιλά άψυχες λαμαρίνες και η συμπεριφορά του στον δρόμο και οι αντιδράσεις του στις όποιες συνθήκες εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο από τον οδηγό του.
Δηλαδή το έμψυχο και με-υποτίθεται-μυαλό που σκέφτεται πριν αποφασίσει τι θα κάνει.
Αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσουμε, να αποδεχθούμε και να παραδεχθούμε όσοι ”πιάνουμε τιμόνι”.
Πολλοί θα βρεθούν να πουν ότι έφταιγε το δέντρο που φύτρωσε εκεί, ο Δήμος που δεν τοποθέτησε στηθαίο, το φανάρι που άναψε πράσινο, το ολισθηρό οδόστρωμα, η κακιά ώρα και ο καταραμένος Μόλωχ της ασφάλτου. Όλο το κακό συναπάντημα.
Έτσι δεν είναι Κώστα Καββαθά;
Πολύ φοβάμαι ότι θα ξεχαστούν όλα όσα μας δίδαξες στους 4ΤΡΟΧΟΙ όταν θα φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο και η δική μου γενιά.
Υ.Γ. Αυτό που είναι πραγματικά άξιο απορίας και πρέπει να ερευνήσουν οι πραγματογνώμονες είναι γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο κορυφαίας τεχνολογίας πήρε ακαριαία φωτιά.