Ο Αλέξανδρος Μπέμπης (Κανταρτζής) είναι συνταξιούχος, πρώην επιχειρηματίας που ασχολήθηκε με την ανακύκλωση. Έχει υπό έκδοσιν έξι παιδικά βιβλία. Είναι παππούς του ταλαντούχου στην ζωγραφική 6χρονου Γιαννάκη που ζωγραφίζει από 1,5 ετών. Ζωγραφιές συμπεριλαμβάνονται στην δημοσίευση του σχολίου.
Πολλά ακούστηκαν, πολλά γράφτηκαν ας προσθέσουμε και εμείς την ταπεινή μας άποψη. Συμφωνώ ότι η αφίσα είναι λάθος. Στο κέντρο ο Παρθενώνας ναι, τα ονόματα όμως των τρισμέγιστων δημιουργών να είναι με μεγάλα γράμματα και όλα των υπολοίπων με μικρότερα. Έτσι όπως παρουσιάζεται είναι σαν να πατούν οι συντελεστές πάνω σε δύο βαριά ονόματα για να διαφημιστούν οι ίδιοι.
Αν ήμουν κάτοικος εξωτερικού θα πήγαινα να ακούσω το έργο των συνθετών. Αυτό είναι το μείζον. Αν οι ερμηνευτές το απέδωσαν όπως του αξίζει θα το έκρινα μετά την ακρόαση και θα είχα κάθε δικαίωμα να τους επιβραβεύσω ή να τους κατακρίνω. Αυτά για την ουσία. Στο τυπικό μέρος της υπόθεσης όπως ο διαχειριστής των δικαιωμάτων του έργου πρέπει να δίνει την έγκρισή του έτσι οφείλει και να το κάνει γνωστό σε όλο τον κόσμο. Ειδικά όταν αφορά σε δύο συνθέτες παγκόσμιας εμβέλειας τιμημένους με όσκαρ και άλλα διεθνή βραβεία. Όπως απαιτεί από τους διάφορους εκτελεστές να σεβαστούν το έργο έτσι δεν έχει και το δικαίωμα να το ”κρύβει”. Έχει την υψηλή κυριότητα, δεν έχει όμως τη χρήση ειδικά όταν πρόκειται για τραγούδια που όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε σιγοτραγουδήσει. Θεωρώ εξεζητημένα ελιτίστικη την συμπεριφορά του υιού Χατζιδάκι, κάτι που θα προκαλούσε στον Μάνο αλλεργία.
Όσο για την ”αριστεροσύνη” των εν λόγω καλλιτεχνών που θα μολύνουν το έργο του Μάνου, όπως την ενέπλεξαν κάποιοι σχολιαστές, είναι αστειότητες. Τους παραπέμπω στο σχόλιο-διάγγελμα του Μάνου στο οπισθόφυλλο του δίσκου ΤΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ . Τα νομικά και οικονομικά ζητήματα ας τα λύσουν οι δικηγόροι και οι λογιστές.