iporta.gr

Η προσωπικότητα του Χίτλερ από την CIA, οι Ναζί και τα ΟΧΙ του ελληνικού σχολειού, Της Ωραιοζήλης – Τζίνας Δαβιλά

Ωραιοζήλη – Τζίνα Δαβιλά

 

Αν ασχολούμασταν σοβαρά με τον παρανοϊκό Χίτλερ και το πώς έδρασε εναντίον των λαών και όχι το πώς είπαμε το “ΟΧΙ” στον φασισμό,  κανείς δεν θα ήταν ναζί σήμερα. Ή τουλάχιστον θα ήταν η ελάχιστη εξαίρεση του καθολικού κανόνα που καταδικάζει τον φασισμό-ναζισμό.

Αν ήξεραν τα ελληνόπουλα την ιστορία του Χίλτερ, το πώς χρησιμοποίησε τους ανθρώπους για να γίνει καγκελάριος και Φύρερ, δηλαδή καθολικός ηγέτης,

αν ήξεραν τα ελληνόπουλα τα στοιχεία του χαρακτήρα και της παρανοϊκής προσωπικότητας του Χίτλερ, το πώς υποτιμούσε ακόμη και τους πολύ κοντινούς του συνεργάτες, πόσο τους ευτέλιζε, πόσο διψούσε για αίμα, πόσο αιμοβόρος και μοχθηρός ήταν, πόσο ηδονιζόταν με τον πόνο των άλλων,

αν ήξεραν τα ελληνόπουλα πόσο βασανίστηκαν οι λαοί που κατάκτησε, πώς μύριζαν τα κρεματόρια ανθρώπινη σάρκα, πόσα φρικαλέα πειράματα έγιναν σε μωρά και σε παιδιά που αντιμετωπίστηκαν ως πειραματόζωα για την διαιώνιση της Άριας φυλής από τον αρχίατρό του τον Μένγκελε,  πόσα χέρια ακόμη και Ελλήνων είναι σταμπαρισμένα από τον αριθμό που τους χάραζε ο ναζιστικός ζυγός,

δεν θα κινδύνευε σήμερα η Ελλάδα από παρανοϊκά, ναζιστικά μορφώματα που  κρύβονται πίσω από τον μανδύα της ανωνυμίας και της σκοτεινής οργάνωσης, όπως έκαναν πριν από λίγες δεκαετίες οι σημερινοί φυλακισμένοι χρυσαυγίτες.

Είναι ασυζητητί σημαντικό να μαθαίνουμε σε βάθος την Ιστορία μας στα Ελληνικά Σχολεία, τις Επαναστάσεις μας, τον αδούλωτο χαρακτήρα των προγόνων μας, το πώς πορευτήκαμε ως Ρωμιοί μέσα στους αιώνες.

Μα το ίδιο σημαντικό είναι να μαθαίνουμε σε βάθος  και τη δράση των παρανοϊκών που άφησαν οδυνηρό αποτύπωμα στον κόσμο και στους ανθρώπους της.  Ως παραδείγματα προς αποφυγήν. Γιατί η Ιστορία και ο χρόνος αφήνουν ισχυρό, ειλικρινές αποτύπωμα για όλους.

Η εθνική αντίσταση και η φιλοπατρία, η τόλμη, το υψηλό φρόνημα, η δύναμη, η γενναιότητα και το πάθος για τα ιδανικά μας είναι η αιτία για την  διαιώνιση του Ελληνικού Έθνους. Είναι ο τρόπος αντιμετώπισης σε κάθε ιμπεριαλιστή εχθρό. Μα οι αφορμές είναι αυτές που πυροδοτούν την ελληνική ιδιοσυγκρασία. Και σε αυτές μένουμε επιστημονικά σχεδόν αδιάφοροι σαν να μην πυροδότησαν την καταστροφή του κόσμου.

Αν στα ελληνικά σχολεία, μια ηγεσία φωτισμένη, αληθινά καινοτόμος,  με τεχνογνωσία και όραμα  έκανε ένα καλό ξεσκαρτάρισμα των βιβλίων ύλης, ξεκινώντας, ας πούμε, από το μάθημα της Ιστορίας, ωφελημένοι θα ήταν πρωτίστως οι μικροί άνθρωποι και αυριανοί πολίτες. Όπως μαθαίνουν ευχάριστα τη μυθολογία για τον Ηρακλή και τον Θησέα, ας μάθουν και για τον κακό και μοχθηρό Χίλτερ. Να μπει ο σπόρος. Στην εφηβεία, τα βαρετά, καθόλα ανιαρά ιστορικά βιβλία να αντικατασταθούν από πονήματα ιστορικών που με γνώση και ευαισθησία θα διεισδύσουν σε αυτά που μαθαίνουμε ως ώριμοι πολίτες ανακαλύπτοντας μόνοι το παρελθόν του κόσμου. Είναι εκκωφαντική ανεπάρκεια του ελληνικού σχολείου στα εμπνευσμένα προγράμματα.

Αλλά,

η εκπαίδευση στηρίζεται σε εγχειρίδια σαν να απευθύνονται σε …χοιρίδια και ζητώ συγγνώμη για την σκληρή παρομοίωση. Την διάβασα σε ένα από τα ωραία κείμενα του βιβλίου της Έκθεσης της Γ’Λυκείου. Κανένας άνθρωπος που έχει έστω και μερική γνώση για το πώς δρούσε ο Χίτλερ, δεν θα ήθελε να του μοιάσει, όσοι Μιχαλολιάκοι και Λαγοί και Κασιδιάρηδες και Μπαρμπαρούσηδες κι αν εμφανίζονταν. Γιατί ο σπόρος της απέχθειας προς τέτοιες προσωπικότητες θα είχε βλαστήσει, θα είχε βγάλει ρίζες. Δεν θα υπήρχε χώρο για χιτλερίσκους, μιχαλολικσους, ναζιστές και φασίστες. Θα ήταν δακτυλοδεικτούμενοι και ό,τι υποδηλώνει η νοσηρή προσωπικότητά τους: απόβλητοι. 

Παραθέτω ένα από τα εξαιρετικά ντοκυμαντέρ της ΕΡΤ για τον Χίτλερ. Και την ανάλυση της CIA για την προσωπικότητα του Αδόλφου Χίτλερ στον σύνδεσμο που ακολουθεί. Ακόμη και αν δυσκολευθείτε, αξίζει να προσπαθήσετε τη μετάφραση.

CIA: THE PERSONALITY OF ADOLPH HITKER -RDP78-02646R000100030002-2

 

28.10.2020

*Το άρθρο απηχεί τις απόψεις του συντάκτη του.

The article expresses the views of the author

iPorta.gr