iporta.gr

Η-δοκιμασμένη-συνταγή της επιτυχίας, του Αλέξανδρου Κανταρτζή (Μπέμπης)

Ο Αλέξανδρος Μπέμπης (Κανταρτζής) είναι συνταξιούχος, πρώην επιχειρηματίας που ασχολήθηκε με την ανακύκλωση. Έχει υπό έκδοσιν έξι παιδικά βιβλία.

Διαχρονική η επικοινωνιακή τακτική της δεξιάς παράταξης, όποιο όνομα και αν είχε, να παίζει το χαρτί της ελληνοπρέπειας.

Για να το πούμε πιο ωμά της εθνοκαπηλείας στην προσπάθεια επηρεασμού των πολιτών ως η μοναδική παράταξη που ενδιαφέρεται και εκπροσωπεί τα εθνικά συμφέροντα.

Αυτό γινόταν ανέκαθεν είτε άμεσα είτε έμμεσα.

Είτε με σύμβολα όπως το μπλε χρώμα και το ”μπούκωμα” της εικόνας στις συγκεντρώσεις με ελληνικές σημαίες, είτε με υπονοούμενα και συκοφάντηση κατά των αντιπάλων κομμάτων για σύνδεση/ταύτιση με τους εχθρούς.

Από τους ”εαμοβούλγαρους με τα κονσερβοκούτια” των δεκαετιών ’50-’60, ”την εθνοσωτήριο χειρουργική κλίνη” των δικτατόρων, το ”Καραμανλής ή τανκς” της μεταπολίτευσης, περάσαμε στο ”Ρώσοι- Τούρκοι και ΠΑΣΟΚ εναντίον της ΕΟΚ” πριν τις εκλογές του ’81, για να φτάσουμε στο σήμερα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα βρήκε με το Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής και στο απόλυτα χυδαίο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ διασύρει τη χώρα διεθνώς όταν ζητάει απαντήσεις για το ναυάγιο της Πύλου.

Το γεγονός ότι διάφοροι και διαφορετικοί διεθνείς παράγοντες προβληματίζονται- λίαν επιεικώς- για τον τρόπο που χειρίστηκε το λιμενικό μας την υπόθεση όπως το BBC η FRONTEX και ξένοι εμπειρογνώμονες απουσιάζει από το προεκλογικό αφήγημα της ΝΔ.

Αυτό που με επιμέλεια κάνει η επικοινωνιακή στρατηγική της ΝΔ είναι να κρύψει τις όποιες ευθύνες για την απώλεια τόσων ανθρώπων όπως ”κρύβει η γάτα το σκατό της στην άμμο”.

Ομολογουμένως όμως επιτυχημένη αυτή η στρατηγική που επενδύει στα πιο ταπεινά ένστικτα ενός ποσοστού ψηφοφόρων.

Χρησιμοποιούμε τον χαρακτηρισμό ”ταπεινά” διότι αν χρησιμοποιούσαμε βαρύτερο θα κατηγορούμασταν για ελιτισμό.

Αυτή είναι δυστυχώς η παθογένεια του δημοκρατικού πολιτεύματος. Δεν αναγνωρίζει ούτε ξεχωρίζει επίπεδα πολιτών.

Η ψήφος όλων μας είναι ισοβαρής.